networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Tuesday, January 10, 2012

EKSLUSIF: ADAM TIDAK DIHUKUM DIBAWAH AUKU!!!


sebelum kita pergi jauh...lihat dulu video yang dikeluarkan oleh malaysiakini


adam menyatakan bahawa dia dikenakan tindakan dibawah peraturan 3 dan peraturan 4 iaitu mencemarkan nama baik UPSI dan memudaratkan ketenteraman awam dibawah peraturan AUKU...agak hairan para reporter mengiakan sahaja kononnya ini hukuman AUKU...ditambah pula dengan laporan yang dikeluarkan oleh malaysiakini yang kononnya mensahihkan kenyataan ini..teryata kenyataan adam yang mengatakan dirinya dikenakan peraturan dibawah AUKU telah memberi bola tanggung kepada kami para blogger untuk tolong smashkan!!!

lihat kenyataan MALAYSIAKINI


kebenaran yang cuba disembunyikan di sini ialah dia telah dikenakan hukuman di bawah KAEDAH 3 (a) (i) dan (ii), BAHAGIAN II, TATATERTIB AM, KAEDAH-KAEDAH UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS (TATATERTIB PELAJAR-PELAJAR) 1999..BUKANNYA AUKU...untuk penjelasan lanjut lihat gambar di bawah:

klik gambar untuk besarkan

tidak ada satu pun perkataan dalam surat tersebut yang menulis AUKU...agak hairan bila dia boleh melulu menyatakan tuduhan itu dibawah auku..lepas ni kalau dapat surat tu jangan koyakkan!!!!peraturan yang dikenakan itu dibawah undang-undang universiti...bukannya auku...kalau nak bawa kes ini ke MAHKAMAH luar cuba lah...upsi telah memberi peluang kepada adam untuk membuat rayuan tetapi dengan jelas dia menolak seolah-olah misinya untuk cuti panjang akan berjaya...


melihat laporan twitter adam juga seolah-olah dia tersenyum mendapat cuti selama 3 semester...tetapi kenapa pula mahu membawa kes ini kemahkamah sedangkan tempoh rayuan ada 14 hari bermula esok???tak risau ke kalau lawan kes takut tak dapat buat roadshow satu malaysia???

menyalahkan UMNO ibarat makan nasi...

hari-hari kena makan nasi....

"sesungguhnya mereka (pembangkang) adalah golongan yang tidak mahu mengaku..."

10 comments:

Anonymous said...

jenis anak malaysia sengal dan bahalul

Anonymous said...

lps ni budak brhingus ni keluar memang sepak kertas..dia bangga dpt publisiti murahan yg akan memusnhkn masa dpnnya..memang pendek akal budak ni..nak saman upsi...cermin dirilah dulu...lps ni boleh hari2 sijambu anwar ni ikut mentor dia p ceramah...dia tak jd mahasiswa lg sbb dah digntung..kalau dia saman upsi maknanya dia nak lenyap terus dari situ..tinggal tapak kaki dan tinggalkan gambar jd beruk di mlm demo dpn upsi utk kenangan anak cucu..ntah2 dia ni sama spesis mcm sipenjenayah BABI TU...SEDARLAH mak bapak kamu org miskin woiii..kamu digunakan shj oleh pmbgkang..tengok lps ni kamu jd apa kalau pmbkang kalah..orng mark muka kamu dah...masa dpn kamu tentu dah gelap...orang baik2 pun susah nak hidup inikan muka mcm kamu yg dah ada trademark jahat..cakap pun mcm longkang je tarafnya...hehehe..fikir jngn tak fikir...

Anonymous said...

kalau satu hari nanti dia jadi cikgu,tolonglah jangan hantar di ke tempat saya di Sarawak ni..sesungguhnya kami tidak memerlukan sampah sepertinya..

Anonymous said...

apa2 yang berkaitan dengan pentadbiran universiti adalah AUKU...mmg la ia tidak ditulis disitu...korg ni penah baca x pasal auku ni?...cube la try2 google....

Anonymous said...

kawe cdgkan mu adam adli,lepah ni mu kijo denge anwar.. nk raso samo2 jd gay..sie mok mu beranok ke mu..beranok setan...wuwuuwuwuwu...malu mok mu weh!

Anonymous said...

cmne la nk jd cikgu...bru ckp skit,dh terpengaruh..awk tu bkal cikgu,sepatutnyer tunjuk akhlak yg baik...

dr : mokcik senah.. ;)

Anonymous said...

buat adam adli,byk2 kn solat hajat utk mengetahui sape yg benar.dunia dh nk kiamat yg wat jht kite sanjung.


PAS+PKR=DAP...yg ni ke kite sanjung2 selama ini..kesian...

Brahim Nyior said...

Eloklah dia berhenti daripada merosakkan nama mulia seorang pendidik.

dia sebenarnya tidak layak ke UPSI jika masih mengamalkan sikap melanggar peraturan.

Anonymous said...

Bebudak UPSI ni confirm ke keluar keje cikgu?kalau tadika tu confirm lah

Anonymous said...

confirm lepas ni anwar bela dia la..berjuta dia dpat, apa dia heran lg pasal xm..modal bg jubur je pun..tggu la nasib dia nanti,

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA