networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Tuesday, February 28, 2012

KAMPUS : PRO-M, UPSI lancar kempen ASALKAN BUKAN ASPIRASI (ABA) !!! Mereka mula kecut 'TELUR' !!!! Azli Md Ali 'TEMPELENG' tindakan LMP...

Mungkin ada yang tidak tahu apakah parti yang bernaung dibawah Pro-M di Universiti Pendidikan Sultan Idris. Ok, aku cerita secara umum, Pro-M di UPSI diiktiraf sebagai sebuah gerakan pembangkang di Kampus UPSI. Pro M di UPSI terdapat dua buah parti iaitu Mahasiswa Pendidik (MP) dan Legasi Mahasiswa Progresif (LMP). 

Kali ni aku tak mahu sentuh pasal MP..nk fokus pada LMP....dlm LMP ni terdapat 3 orang WAKIL dalam KABINET MPP. masa perlantikan ada 3 orang tetapi sekarang tinggal 2 orang. Seorang mahasiswi telah disingkirkan dari kabinet MPP UPSI. Sebab apa disingkirkan??? nantikan artikel akan datang...


sekarang tinggal 2 orang....antara 2 orang lelaki ni...Fauzi (tengah) telah memikul tanggungjawab sebagai Bendahari dalam Kebinet MPP UPSI....kenapa PRO-M boleh pegang jawatan dalam Majlis Tertinggi dalam Kabinet MPP ???? kata PRO-ASPIRASI menang di UPSI!!!! itu semua aku akan bongkar sedikit masa lagi !!!

yang pakai Cermin Mata nampak Hensem Bukan??? kepada gadis-gadis sunti diluar sana...anda perlu gigit jari..mamat ni dah ada AWEK...hehe....

3 orang wakil LMP masa bentuk kabinet MPP tetapi sekarang tinggal 2 orang..tak kan 3 sahaja orang dalam LMP???ada lagi....seorang wanita yang menjadi herowing dalam LMP...siapa???itupun sedikit masa lagi aku akan dedahkan...mana Adam Adli??? Adam Adli sebenarnya menjadi tulang belakang LMP ni...kata dia dah kena GANTUNG 3 SEM???memang dia digantung..tapi dia baru sahaja HANTAR SURAT RAYUAN...nanti aku cerita pasal Adam Adli...

diTg. Malim siapa kawan sebilik ADAM???itu juga aku akan bongkar sedikit masa lagi....rakan baik dia ni nama ala-ala mafia Jepun versi K-POP...siapa nama dia???releks dulu..budak mafia ala K-POP ni bukan sebarang mafia...dia penuntut jurusan Pendidikan Islam...tertanya-tanya???nanti akan didedahkan sedikit masa lagi...

peluru kena simpan...hehe...hari ni aku nk up 1 cerita shj...kalau POLITIK pembangkang peringkat nasional menumpukan serangan psikologi ASALKAN BUKAN UMNO (ABU) yang ternyata gagal menarik pengaruh masyarakat melalui penerapan kebencian terhadap UMNO...macam mana pembangkang peringkat Nasional...begitu jugalah pembangkang di UPSI...kempen yang baru dilancarkan ni nama dia ala-ala ABU tapi mereka ubah sikit dengan nama ABA...apa ABA???ABA ialah Asalkan Bukan ASPIRASI...strategi ini sebenarnya memang sudah dijangka oleh geng-geng induk ASPIRASI UPSI...jom tengok versi gambar !!!

ASALKAN BUKAN ASPIRASI
(kempen Pro-M, UPSI menerapkan KEBENCIAN mahasiswa kepada ASPIRASI)







Pro-ASPIRASI
Azli Md Ali
Naib Yang Dipertua
Majlis Perwakilan Pelajar
Universiti Pendidikan Sultan Idris

" Asalkan Bukan ASPIRASI (ABA) adalah agenda cetek LMP yg ktandusan m0dal. stelah kempen WE LOVE UPSI dicanang ASPIRASI. semangat kecintaan mahasiswa terhadap UPSI meningkat. pelajar kbyakannya mengutuk tndakan Adam Adli yg memalukn UPSI dan mencemar nama UPSI trhadap KPM sbg majikan. 

mahasiswa mula sedar bhwa KPM sudah byk pilhan. xseperti dlu yg tlalu bgntng kpd UPSI. guru2 dari IPTS, IPTA selain UPSI, GSTT n IPG bakal diutamakan krn mereka dianggap taat kpd pmerintah brbnding pel UPSI yg dicop Sbg pmbngkang.

mahasiswa harus sdar dan msyrkt Malaysia harus tahu bhwa hanya Adam Adli, MP dan LMP yg men0lak kerajaan. jumlahnya skitar 300 org shj. slebhnya sedia brkhdmat utk msyrkat n taat kpd pemerntah. Biarkan mereka dengan permainan politik cara mereka. 

ASPIRASI sekarang sedang menumpukan kebajikan para penuntut disamping kempen WE LOVE UPSI 

Di sini saya ingin mengambil kesempatan untuk berkongsi sedikit info. Tadi ASPIRASI telah menghantar wakil untuk menghadiri mesyuarat bersama pihak ICT..berkaitan isu FB dan YOUTUBE..usaha sedang dilakukan untuk membatalkan semula sekatan tetapi impaknya, student kena tanggung n jgn buat aduan kalau wifi lemah or xdpt. 

kbyakan pel yg nk cr bhn on9 utk asgment tpksa tanggung lagi. iaitu kelembpan wifi krn youtube n fb jd wadah pel utk download mcm2 MOVIE or LAGU. statistik n kajian pusat ict mendapati lebh 70% pel suka dwnload lagu n vdeo di utube. hmpir 90% pel kolej mghbiskan masa dgn on9 fb. - AZLI MD ALI (ASPIRASI)



Asalkan Bukan ASPIRASI telah dicedok daripada Kempen Lama yang dilakukan LMP sendiri iaitu ASALKAN BUKAN UMNO yang tidak mendapat sambutan di UPSI 
Asalkan Bukan ASPIRASI telah dicedok daripada kempen lama yang dilakukan LMP sendiri iaitu ASALKAN BUKAN UMNO...





HE : sah!!dengan terlaksananya ASALKAN BUKAN ASPIRASI telah membuktikan PRO M UPSI membawa idealisme PARTI PEMBANGKANG ke dalam KAMPUS !!! mereka sedang berusaha membawa idealisme PEMBANGKANG tetapi ASPIRASI sedang menyelsaikan isu pelajar!!! pasal FB dan YOUTUBE!!! aku kata biarkan je sekatan FB dan YOUTUBE....mereka boleh main FB dan YOUTUBE masa siang..malam fokus tugasan...!!!!haha

PENGUMUMAN : UPSI ANJUR HIMPUNAN HIJAU ???MALAM NI AKU DEDAHKAN...ADA IKON PAKAI SONGKOK LAGI !!!HEHE

4 comments:

Anonymous said...

nanti aku dedahkan,nanti aku dedahkan...
nanti tu bila??
hilang sabar dah ni.....
STRESS!

azira nazra said...

huhuhu...kelakar la...nanti aku dedahkan...tgh cri info lg ke???

Harapan Esok said...

simpan dulu...takut2 ada bullet baru..boleh tambah...hehe

dua2 bodoh said...

Bodoh!
asyik2 nak berpolitik...

org bela nasib budak2 UPSI yg susah posting.

dan geng2 diploma upsi yg tidak diutamakan utk buat degree upsi.

Bodoh!

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA