networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Monday, March 26, 2012

GEMPAR !!! Pengakuan 'Berani Mati' Bekas Pejuang PRO-M sertai PRO ASPIRASI !!!! PRO-M Gagal Tunai Janji !!!

KHAIRUL NIZAM BIN MD. HUSIN
TIMBALAN PRESIDEN,
MAJLIS PERWAKILAN MAHASISWA UTM 2010/2011..
BEKAS PRESIDEN PERSATUAN MAHASISWA ISLAM (PMI), UTM...
KINI MENYERTAI ASPIRASI...


Mungkin ramai mahasiswa di Malaysia beranggapan bahawa Perjuangan Pro-Mahasiswa merupakan perjuangan yang suci. Bagi HE perjuangan Pro-M ini hanyalah perjuangan 'Tin Kosong' yang mana hanya berbunyi tetapi tidak memberi manfaat. Sebelum ini HE ada mendedahkan serba sedikit latar belakang Pro-M yang HE gelarkan 'PAS KECIK' dan 'PKR KECIK' di SINI

Pro-M yang sering digelarkan sebagai pejuangan membela nasib Mahasiswa hanyalah ilusi semata-mata yang mana mereka hanya pandai bermanifesto tetapi tidak menunaikan segala janji. Disebabkan perkara ini Khairul Nizam yang sebelum ini memegang jawatan sebagai Presiden Persatuan Mahasiswa Islam di UTM. Bayangkan orang no. 1 yang diharapkan oleh Pro-M untuk mengucar-kacirkan kepercayaan mahasiswa kepada ASPIRASI tetapi gagal kerana Sdr Nizam telah sedar dan bertindak nekad untuk keluar daripada perjuangan Pro-M yang nyata sia-sia yang mana hanya tahu menabur janji tetapi tidak menunaikannya. Untuk makluman, Persatuan Mahasiswa Islam ialah sebuah badan dibawah GAMIS dan sebaris dengan perjuangan Ma'ruf Club dan Ikatan Studi Islam. Pertubuhan ini ialah dibawah Pro-M bersama SMM. Namun SMM dan GAMIS kebanyakannya tidak sebulu dalam landasan perjuangan. 



Untuk makluman, Nizam dan Safwan Anang pernah seTamrin di Universiti Malaya Nilam Puri (gambar). Nizam yang sekarang penuntut tahun 4 Sarjana Muda Kejuruteraan Mekanikal di UTM seorang anak jati Selangor telah menyertai Pro-M pada tahun 2006 dan keluar pada tahun 2009...Selepas melihat perjuangan pro-M yang ternyata gagal membela mahasiswa. Nizam telah bertindak nekad untuk keluar dari perjuangan Pro-M lalu menyertai ASPIRASI sehingga kini..

"Landasan perjuangan bersama PMI ialah perjuangan yang saya kira saya seolah dipergunakan"-Khairul Nizam...

ikuti pendedahan Ekslusif ini yang mampu membuatkan PRO-M panas punggung!!!


Khairul Nizam juga mendedahkan bahawa ketika dia mengumumkan keluar daripada perjuangan PRO-M, beliau telah di serang oleh 6 orang dan 2 orang daripada mereka telah bertindak kejam dengan memukulnya.  Inilah samseng yang bertopengkan imej ISLAM kononnya yang tidak redha dengan ketentuan bahawa Presiden PMI UTM yang merupakan orang no 1 Pro-M di UTM telah bertindak keluar ekoran perjuangan PRO-M yang sia-sia...HE agak kesal kerana Nizam tidak membuat laporan polis ketika itu...Di bawah ini HE ingin kongsikan betapa tidak bertamadunnya Mahasiswa PRO-M....

Meletakkan Gambar PM di sebelah Simbolik Keranda merupakan tindakan BIADAP!!! 

Berhimpun sambil membawa simbol keranda menterbalikkan gambar Perdana Menteri merupakan tindakan BIADAP!!! 

Baring atas Jalan merupakan tindakan TAK ADA OTAK!!! 


 Vandalisme merupakan tindakan BIADAP!!! 

Panjat Pagar Universiti merupakan tindakan BIADAP!!! 

 Menyerahkan Batu Nisan merupakan tindakan BIADAP!!!

Pro-M sudah tertekan lalu mereka melancarkan kempen Asalkan Bukan ASPIRASI...itu sahaja yang mereka mampu lakukan...


Budaya ini harus DIJAUHI !!!

Khairul Nizam sudah sertai ASPIRASI...anda bila lagi!!!

HE : Presiden PMI UTM sudah keluar Pro-M dan sertai ASPIRASI...anda bila lagi???mahasiswa  PRO-M dijanjikan akan ada peguam yang akan membelanya jika ditangkap ketika bedemonstrasi....siapakah yang menaja peguam-peguam ini???adakah parti POLITIK PEMBANGKANG yang menaja seperti gambar dibawah ini???







Perkakas Permbangkang






5 comments:

Anonymous said...

a bunch of stupid people...x tau hargai peace in this country...

Anak Perelih said...

Kalau Pro M pekakas Pembangkang... sama jugak dengan Aspirasi,,, jadi pekakas UMNO/BN... mengata dulang m aspirasi air sarsi yang lebih....

sayasyiah said...

aspirasi umno ke pro-m PKR ke,dua2 parti mangkuk hayun nk mamfuss..tapi sedare at least aspirasi xde lah ketagih populariti dgn buat kecoh selalu...publisiti murahahn beb demo2 ni..pecah sana sini...wwooo...gangster.takut wei sampei rasa nak terberak sikit.

Anonymous said...

sebab ape nizam xwat laporan polis..kalau cerita dari mulut die belum tentu benar.. menutup maksiat yg dilakukan dengan membuat cerita dipukul 6 org..belum tentu benar.. klu org yg prnah g tamrin tu ade sifat kepercayaan tinggi kt nizam tu..klu org sndiri pun dah xde kepercayaan atas maksiat yg die buat.. pandai2 la korang nilai yer..tanye betul2 die tu.. blaja tgk bahasa badan dan mata yg menipu..

Anonymous said...

haha.. aku nak tergelak besar baca post ni.. andai Aspirasi tahu siapa sebenarnya mamat dalam video ni.. aku rasa Aspirasi sendiri akan tolak dia.. sendiri mengaku kelemahan diri sendiri la.. dah pernah diberi mandat bawa Pro M, menang pulak tu, lps tu x bleh bawak apa2.. agak2 klu sekali lagi la dia ni diberi kuasa dan mandat, lps tu x mampu nak bt apa2 gak, agak2 dia nak salahkan sapa plak ya, Aspirasi gak yg kena.. org yg klu pernah mengkhianati perjuangan terdahulu layakkah digelar hero, laykkah di lantik jadi pemimpin, tp x tau la klu dalam Aspirasi yg ni yg paling baik kan.. maka amik lah mamat ni jd peneraju Aspirasi.. sbb tu aku rasa Pro M singkir dia kot, x da kualiti sebagai seorang pemimpin.. x dpt bt sesuatu terus salahkan org lain sdangkan kuasa ada pd tangan sendiri.. layak benar lah dia ni disingkir, ops satu lg aku musykil, dia lari keluar Aspirasi ka disingkir, atas dunia boleh la nak berdalih segala macam Allah, nak sembunyi dari manusia senang ja pun, tp ingat Allah x pernah tertipu, moga teruskan lah dengan cerita2 yg di tambah perisa tu ya.. ya la org biasa suka dengar yg sedap2 ja kan.. hehe.. apa2 pun all the best 'haji' eh 'aji'.. apa2 ja lah kan.. jika anda rasa anda boleh tipu Allah teruskanlah dengan usaha anda.. :-)

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA