networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Thursday, March 8, 2012

KAMPUS : MUKTAMAD ADAM ADLI DIGANTUNG !!! YUYU LUNA NAK MENANGIS PASAL APA PLAK ?!!! PADAN MUKA !!!

Keputusan rayuan Kes Budak 'mahasewel' yang telah menurunkan bendera DSN telah dikeluarkan oleh UPSI secara rasmi hari ini. Sebenarnya Adam Adli tidak dikenakan hukuman AUKU seperti yang didakwa oleh media penghasut meloyakini 9 Jan lepas. 'Mahasewel' ini telah dikenakan hukuman di bawah KAEDAH 3 (a) (i) dan (ii), BAHAGIAN II, TATATERTIB AM, KAEDAH-KAEDAH UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS (TATATERTIB PELAJAR-PELAJAR) 1999..BUKANNYA AUKU...untuk penjelasan lanjut lihat gambar di bawah:



Sebelum ini HE ada membongkar FITNAH yang dilemparkan oleh Malaysiakini yang mendakwa Adam telah didakwa dibawah AUKU. Untuk penjelasan lanjut boleh rujuk [SINI].
Dato' Junaidi Abu Bakar
TNC HEP UPSI

Sejurus keluar dari pintu UPSI 9 Jan, Adam Adli dengan bongkaknya telah mengoyakkan helaian kertas semasa PC ditepi longkang dihadapan pagar UPSI dengan mengatakan bahawa dia tidak mahu membuat rayuan. Bak kata orang kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi. Sebagaimana perilaku idolanya Bro Anwar Bin Ibrahim mcm itulah perangai Adam. Hari ini kata A..esok kata B...bila orang pertikai nak salahkan orang lain pulak!!!

'Mahasewel' yang dulunya riak tak mahu membuat sebarang rayuan telah menghantar surat rayuan yang telah diterima oleh Dato' Junaidi pada 2 Februari lalu. 

Sebelum ini, Dato' Junaidi telah bertemu dengan Adam Adli dalam satu penerbangan Air Asia semasa hendak ke Kelantan. Nama tengah naiklah katakan..sana-sini orang jemput untuk bagi ceramah..Buat apa nak buat Rayuan kalau kata nak buat ROADSHOW SATU MALAYSIA??


kata nak cuti..kenapa buat rayuan...

Pengerusi Rayuan Y. Bhgia. Tan Sri Asiah Abu Samah, Ahli Lembaga Pengurusan UPSI bagi HE telah melaksanakan tanggungjawab dengan baik sekali kerana tidak gentar dengan suara budak Adam ni. HE agak hairan kenapa Yuyu Luna disuruh untuk mengambil keputusan tersebut sedangkan Adam berada di Tg Malim ketika ini. Kata pejuWANG...takkan ambil keputusan pun kecut....kehkehkeh.

Smentara itu, Yuyu Luna sambil menangis telah membuat pengakuan bahawa Rayuan ini hanya syarat dan Kes ini akan dibawa ke Mahkamah...WOW!!!Kalau syarat kenapa tak p ambil sendiri..hantar wakil menangis pulak tu...ke takut gangster UMNO pukul..haha..macam biasa..kalau rayuan diterima dan dia tidak digantung maka mereka akan bertempek dengan mengatakan kemenangan untuk mahasiswa..HE yakin kalau dia dibenarkan untuk meneruskan pengajian dan kes ditarik balik maka dia akan membuat pengakuan bahawa apa yang dilakukan itu adalah benar dan sebenar-benarnnya...kehkehkeh...

DENGAR BAIK-BAIK !!!
APA YANG DIA CAKAP TAK BOLEH PAKAI !!!




HE : HE cabar !!bawa lah kes ini ke MAHKAMAH...kita tunggu dan lihat !!!

5 comments:

Anonymous said...

sanggup mencemar nama institusi tempat mrk belajar. dah tu nak cabar2 lg keputusan pihak institut. memang dahsat penangan ajaran parti kerasukan rejim mata stu ni!

Anonymous said...

Budak bangang je ni adik beradik si celeng namawee

Anonymous said...

Budak bangang je ni adik beradik si celeng namawee

Anonymous said...

aku sokong jangan layan mangkuk hayun ni

teh o ais milo said...

Tak bley bla..

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA