networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Wednesday, March 28, 2012

MAHASISWA PRO-M YANG MEMUKUL KHAIRUL NIZAM AKAN DIDEDAHKAN SEDIKIT MASA LAGI !!! PRO-M BIADAP CUBA MEMFITNAH NIZAM MELAKUKAN MAKSIAT!!!!

Khairul Nizam Bekas Presiden PMI UTM (PRO-M) telah menyertai ASPIRASI!!!


Susulan pendedahan yang dilakukan oleh blogger-blogger ASPIRASI bahawa bekas Presiden PMI UTM (PRO-M) telah menyertai ASPIRASI, Puak-puak PRO-M sedang kepanasan yang mana sedang menyerang semua blogger yang membuat pendedahan. Mereka ini nampak tidak berpuas hati kerana pekung mereka sedang didedahkan.

Melihat akan perkara ini, Safwan Anang (Pengerusi SMM) dan Syahid Zaini (Mantan YDP MPM UM) telah mengajak saudara Nizam (Aji) berdebat yang telah didedahkan oleh blogger Cherita Seribu Satu Malam.

Ternyata pendedahan ini membuatkan puak-puak pro-M Pas Kecik sangat tidak dapat mengawal perasaan lalu mereka cuba memfitnah bahawa Aji telah banyak dosa melakukan maksiat...Rujuk gambar...



Sebenarnya, Maksiat yang dimaksudkan ialah Aji sering melakukan tugas untuk membela mahasiswa dengan dibantu oleh rakan seperjuangan yang terdiri daripada lelaki dan perempuan. Bagi mereka melakukan tugas bersama perempuan itu adalah maksiat..HE amat mengalu-alukan kepada pencacai Pro-M menyatakan sekali apakah yang dimaksudkan bahawa Aji melakukan Maksiat. Jikalau melakukan sesuatu tugas itu dibantu oleh wanita adalah maksiat HE merasakan puak-puak Pro-M bawa-bawalah bersabar..belum ada laporan polis lagi bahawa ada mahasiswi dicabul oleh aji...Inilah realitinya puak-puak Pro-M..semua perkara yang dilakukan oleh rakan seperjuangan Pro-M..semuanya HALAL...baring atas jalan dan pecah masuk klinik pun dikatakan BETUL. Depa pecah klinik, baring atas jalan, panjat pagar....POLIS yang disalahkan !!!

Berbalik kepada cerita bahawa Aji dipukul oleh 2 orang daripada 6 orang yang menyerbunya. Situasi sebenar yang berlaku ketika Aji diserang telah didedahkan oleh blogger Cherita Seribu Satu Malam seperti berikut : 
Nizam telah dibelasah dengan teruk oleh 2 daripada 6 orang ahli Pro M yang bertindak mengepung beliau di dalam bilik beliau sendiri kononnya tidak berpuas hati apabila Nizam sebagai seorang orang no 1 Pro M UTM suatu ketika dahulu bertindak meninggalkan perjuangan Pro M yang penuh dengan penipuan. Adakah ini perangai dan perwatakan oleh mahasiswa yang kononnya berjuang untuk Islam,yang memakai kopiah, bertudung labuh dan sebagainya?
Kami akan mendedahkan gambar budak PRO-M yang memukul Aji kerana telah menyertai ASPIRASI sedikit masa lagi !!! nantikan pendedahan kelak...Aji yang bekerja dengan wanita dituduh membuat maksiat agak-agak video Pro-M dibawah ini maksiat tak???inilah permainan PRO-M...bila rakan seselimut mereka baring atas jalan, panjat pagar universiti, memecah masuk klinik, menghina pemimpin negara dan terkini memberi batu nisan semuanya bagi mereka perbuatan yang halal...bila Pro-ASPIRASI lakukan mereka akan  menghina, mengugut dan menyerang dibilik...malah turut memukul...



HE : pakai kopiah kalau pukul orang tu baik tukar jelah pakai helmet kepala tengkorak !!! buat malu je !!! tolong jangan pukul AJI !!! nantikan video pengakuan berani mati edisi kedua yang mana akan memuatkan beberapa orang PRO-M yang sudah keluar dan menyertai ASPIRASI....

KAMI BERSAMA KHAIRUL NIZAM (AJI)!!!

TOLONG JANGAN PUKUL AJI LAGI !!!!

5 comments:

BoTak said...

konon la maksiat la.. tuduh2 pastu tak berani nak kata dia siapa.. kalo berani kasi tunjuk diri siapa.. baru la nak cite ade simpan cite ke, ada simpan ape ke..

Eman said...

Harap dapat tunjuk muka diorang cepat. Meh kita kepong diorang plak. Dia kepong 6 orang kita kepong 6 U. Apa masalah sampai nak pukul-pukul Aji, dah cukup hebat? Bukan backup sebab Aji dah join Aspirasi tapi backup orang yang memberi kenyataan yg betul. Berfikir dengan bijak wahai Mahasiswa. Anda lagak seperti seorang murid sekolah rendah, cetek sungguh permikiran.

Anonymous said...

xdenye org kata wat keje ngan pompuan tu maksiat.. selagi jge batasnyer.. maksiat tu pun korang tau kan sejauh maner.. kte semua nntikan semua cerita yg benar.. terbaik!!!

Anonymous said...

boleh..kami pun ada cerita yang benar dan lagi terbaik..salah sorang yang pukul tu ada tabiat 'pelik'..nantikan

Anonymous said...

boleh..kami pun ada cerita yang benar dan lagi terbaik..salah sorang yang pukul tu ada tabiat 'pelik'..nantikan

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA