networkedblogs

Bersahabat..

Ku Mohon (Lebaran Aidilfitri)

Thursday, May 31, 2012

GAMBAR : Koleksi Gambar Nik Aziz Solat & Makan...Apa Kata Anda?















Untung orang bernama Nik Aziz...apa dia cakap pun puak PAS percaya...haha...dia solat orang AMBIL gambar supaya rakyat sedunia tahu yang dia tak tinggal solat...barulah boleh jadi panduan untuk masuk syurga PAS...kalau tak...puak PAS tak boleh riak beb...

Nik Aziz solat tu urusan dia dengan Allah..tapi yang bodoh...pengikutnya...berkerumun bukan mau jadi makmum..tapi ambil gambar...sudah2lah mainkan sentimen politik macam ni..

apa ada hal..puak2 PAS makan nasi bungkus pun sanggup puji...lu orang ada dengar tak suatu hari Nik Aziz nak makan..kebetulan nasi dia terjatuh...yang gua herannya..puak2 PAS tolong kutip bukan untuk buang (KOTOR) tapi makan...sedih....agak2 kalau nasi gua jatuh ada tak puak PAS nak makan???











Nik Aziz juga manusia biasa...makan nasi bungkus di warung kaki lima...kadang kala dia juga makan di hotel dan tempat yang CURLASSSS....tak perlulah nak mengagung2kan dia makan nasi bungkus tu...cukup-cukuplah modal politik nasi bungkus.....

6 comments:

Anonymous said...

cukuplah tu perli memerli wahai manusia oi.. ko bukannye x tau yg dosa tu ade..

lipan naga said...

Dgn cra ini kta bru boleh buat perbandingan,yg mane bersikap peribadi mulia,..antara nik aziz ataupun najib

Anonymous said...

Puak PAS terlalu taksub dn menagungkan nik aziz melebihi dri yg sepatutmya...kalau betul la sisa nasi yg jatuh tu dikutip lalu dimkn oleh puak PAS ni....dh lain mcm jdinya...nik aziz bkn NABI dn bkn WALI....dia org biasa yg terlalu byk buat salah...fikir2 la sendiri...

Anonymous said...

Pernah berlaku suatu masa dulu bila ada majlis kenduri di kepala batas semasa arwah tn hj abdullah fahim masih hidup sisa-sisa makanan beliau akan diambil orang ramai dibawa balik utk diberi pada anak-anak masing2...salah satu yg mendapat berkat ialah abg sulung saya....rezeki tak putus dan petah berbicara....tapi ulama yg bertaraf mcm tu dah tak ada lagi...

Anonymous said...

pemimpin macam ni lah yang kita nak ,makan x payah nak mewah2 ..bru x habes duit pembayar cukai .dan pemimpin berperibadi macamn inilah akan mendapat kepercayaan rakyat ...
ikut lah pemimpin yang mencontohi nabi Muhammad SAW

kamil said...

pemimpin macamni lah bagus daripada pemimpin lain yang makan mewah

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA