networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Wednesday, June 20, 2012

Download Software GPS..Jangan Biarkan Hidup Anda Terus Tersesat.



PENGUMUMAN TERKINI! - Seperti yang dijanjikan, Link dan password akan dikongsikan sekali lagi apabila fanpage Aku Budak Melaka hit "555" LIKE. Terima kasih banyak-banyak atas sokongan anda pada blog ABM

Password akan dikongsikan secara berperingkat pada 25 Jun 2012 bermula 9.00pm hingga 9.00pm 28 Jun 2012 sebelum semua link ini di remove/hide

Cara untuk request password - Hanya 1 cara sahaja iaitu dengan menghantar "Private Message" ke Fanpage ABM menggunakan ID FB anda yang anda guna untuk click "LIKE". Cara-cara lain tidak akan dilayan :). Nota: Reply kepada password bergantung pada waktu lapang admin ABM, harap maklum :)

1) Download Garmin (password required). Refer How to install Garmin

2) Download PolNav 6 (Password required). Refer How to install PolNav 6

3) Download Galactio V8.6.02 (password required). Refer How to install Galactio V8.6.02
4) Download PaPaGO X8 (password required). Refer How to install PaPaGO X8
5) Download PaPaGO X6 (password required). Refer How to install PaPaGO X6
6) Download PaPaGO X8.5 (Password required). Refer How to install PaPaGO X8.5

7) Download iGO Primo with Malaysia Map (Password required). Refer How to install iGO Primo

SUMBER : SINI

Hebatkan teknologi sekarang. Kalau tak tahu jalan je rujuk GPS. Mula-mula memang aku tak percaya tapi selepas aku menggunakan Papago semua masalah aku setle beb. Aku memang lemah sikit bab jalan raya ni..lebih-lebih lagi sekitar KL..

Kalau korang dapat fikir teknologi sekarang ini membantu kita kan..nak tahu Jalan dan hala tuju pun ada PANDUAN penunjuk jalan. Tak ada benda dalam dunia akan tercapai tanpa panduan dan peraturan beb. Betul tak? Kalu aku tanya semua orang Islam pasti korang nak dapatkan Syurga di akhirak kelakkan..so korang kenalah usaha cara nak dapatkannya.tak ada benda yang akan dapat tanpa usaha keras...

hiase
hiase..Undi PAS tapi maki hamun, sebar fitnah, suruh rakyat berbalah sesama Islam, dan
balon isteri orang masok syurga tak?
Hanya ada satu puak sesat sahaja yang menjamin Syurga dengan hanya pangkah Undi..dalam bab Syurga ni aku setuju dengan kata-kata Ustaz Azhar Idrus..aku tak hapal apa yang dia cakap tapi aku faham meseg yang dia sampaikan...

Andaikata kita dihitung pahala dan dosa..pahala 51% dan dosa 49% maka kita akan masuk syurga kerana pahala lebih banyak daripada dosa...(kalau fahaman aku salah sila betulkan)..jangan dok kutuk macam puak pembangkang...dia tahu kutuk membabi buta..tapi tak nak betulkan..sebab itulah aku benci sangat dengan puak pakatan sesat ni...

sumber SINI

HE : Pembangkang kata Kerajaan CURI Duit Rakyat..tapi aku tengok dalam akaun bank aku cukup je..tak ada hilang pun...kikiki

1 comment:

Aloq Laloq said...

Salam tn blogger,

Mohon sudi kiranya link blog aloqlaloq.blogspot.com ke blog handal tuan ini. Tk.

Aloqlaloq

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA