networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Monday, June 18, 2012

Gerakan Anti Mahasiswa Biadap telah bermula...Terbaik!!!

KLIK!!!

Macam inilah terbaik...baru tadi aku perasan yang ada page baru dicipta. Aku tak dapat pastikan siapa yang buat tetapi yang pasti page ini dibuat semata-mata mahu menyampaikan meseg aman dan anti kepada mahasiswa biadap.

Sedikit info tentang page Anti Mahasiswa Biadap:
Page ini dibangunkan untuk menyatakan bantahan kepada tindakan mahasiswa Pro Pembangkang atau Pro Mahasiswa yang biadap. 
Masih ada mahasiswa yang menghormati dan patuh kepada Rukun Negara bagi melestarikan keamanan sejagat..

Status di Wall:
Mahasiswa adalah golongan yang diharapkan mampu mentadbir uruskan negara pada masa akan datang..kalau beginilah tindakan mahasiswa sekarang maka akan rosak masyarakat akan datang... 
kerana politik mereka sanggup biadap....walaupun tindakan mereka biadap tetapi mereka tetap mendapat sokongan daripada pembangkang..inilah agenda mereka untuk menghuru-harakan masyarakat kita... 
mohon sebarkan link ini kepada rakan-rakan...kita mahukan penyatuan...bukan perpecahan!!!
Budak setan ni memang tak boleh bagi muka. Semalam aku ada post entry [SINI]. Dia ingat rakyat Johor ni macam dia ke suka makan tahi B.A.B.I...

HE :Sebarkan Link https://www.facebook.com/AntiMahasiswaBiadap... sama-sama kita sokong perjuangan suci ini..

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA