networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Thursday, June 14, 2012

Hosni Mubarak dilaporkan Kritikal...


KAHERAH – Keadaan bekas Presiden Mesir, Hosni Mubarak dikhabarkan semakin kritikal dan berulang kali tidak sedarkan diri sejak dihantar ke penjara Torah di pinggir Mesir, lapan hari lalu, bagi menjalani hukuman penjara seumur hidup.

Menurut pegawai, pihak berkuasa memberi kebenaran kepada isteri beliau, Suzanne dan dua menantunya untuk mengunjungi Mubarak awal pagi kelmarin, selepas khabar angin kematiannya tersebar luas di ibu negara Mesir itu.

“Keadaan kesihatan bekas presiden semakin merosot, namun stabil,” kata seorang pegawai.

Pegawai yang namanya tidak didedahkan memberitahu, Mubarak mengalami masalah degupan jantung dan memerlukan bantuan pernafasan, malah beliau kini bergantung hidup hanya dengan minuman serta dadih.

Kesihatan Mubarak, semakin merosot sejak didapati bersalah 2 Jun lalu kerana gagal menghentikan pembunuhan penunjuk perasaan ketika kebangkitan menggulingkan beliau pada 2011.

Selepas hukuman dijatuhkan, Mubarak dipindahkan ke hospital penjara, tempat beliau ditahan sejak April tahun lalu. - Sinar Harian

HE : jgn jadi mcm Ariel Sharon sudah ler...koma sudah 6 tahun...

1 comment:

Anonymous said...

harap bangsat ni jadi mcm ariel sharon bro...

lakhanat ni telah meletupkan laluan tikus untuk pejuang hamas,pejuang al quds dan pejuang fatah untuk mendapatkan bekalan makanan,perubatan dan juga stok senjata...

bangsat ni bersekutu dgn zionis dan menindas saudara kita di palestina...

aku tak sabar nak dgr lakhanat tali barut yahudi zionis ni padam...
mcm tu jugak dgn anwar ibrahim...

pejuang hamas...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA