networkedblogs

Bersahabat..

Rock OOO!!! Layan...

Saturday, June 23, 2012

Koleksi Gambar Kosmetik Pemimpin Pembangkang..

Kalau dah namanya politik, semua benda yang dilakukan akan cuba dikaitkan supaya rakyat nampak pemimpin mereka berjiwa rakyat dan hidup 'susah' seperti rakyat biasa. Kosmetik ini amat penting bagi meraih perhatian rakyat untuk mengundi pemimpin pembangkang.

Kalau dulu cerita sensasi ini hanya milik Nik Aziz dengan paparan gambar dia sedang sembahyang, makan nasi bungkus dan beli air tepi jalan. Sekarang Lim Guang Eng pun pandai makan nasi bungkus dan gambarnya diambil. Inilah hasil tarbiah kerjasama PAS dan DAP yang berjaya diserap masuk dalam budaya hidup mereka.

Aku tak heran pun benda-benda ni semua kerana bagi aku makan, minum dan sembahyang ni adat manusia biasa. Cuma perkara ini di highlightkan oleh puak pembangkang kononnya pemimpin mereka sama seperti rakyat biasa dan tidak hidup mewah.

Apa yang menariknya, Nizar bekas MB Perak juga turut termasuk dalam Kempen Kosmetik Pembangkang yang mana dahulunya tersebar gambarnya Berkereta Mewah berjenama Camry..sekarang ini hanya bermotorsikal Klasik sahaja. Biasalah nak Pilihahan Raya lah katakan. Baru nampak mulia kalau bergambar seperti ini.

kikikiki....



Peng3...

Dulu Berkereta MEWAH

Sekarang Bermotorsikal KLASIK sahaja..


HE : gambar makan nasi bungkus, beli air, sembahyang dan bermotorsikal klasik sudah ada..bila nak ambil gambar pemimpin2 ni tengah angkat sampah..nak juga aku tengok..baru berjiwa rakyat..kikiki


15 comments:

PAS Ampang said...

umngok sial babi!
umngok sial babi!
umngok sial babi!
umngok sial babi!

Anonymous said...

PARTI AGAMA SESAT!!!! Ptuihh!!!

Anonymous said...

kerja pengampu pembangkang

kahkahkahkahakah!

nor rasid said...

ini ejalah modal yg parti pakatak dapat berikan hikdmat buat penyokong bodoh mereka. penyokong pakatak memang suka pemimpin mereka buat gambar lawak bodoh. sebab tu mereka mudah diperbodohkan mcm lembu korban haji. lembu pun tiba masa hari raya haji masing sangup dikorbankan tapi penyokong PAS tolak tak mahu pergi haji sebab nak pi mengundi parti pakatak bentong.

Anonymous said...

org tua tu kalau hirup kuah mcm tu depan aku mau aku bagi penerajang sekali kat dia. sbb muka mcm tenokk. ekekeke.....

Anonymous said...

hahaha....dah pemimpin diorg xde wit...nk wat mcmne...papa kedana...bodoh...

Anonymous said...

Asal nizar guna motor plat 'bn' ker aku yg salah tgk?

j3bat said...

Nizar melambai disisi BN kesayangannya.

j3bat said...

Nizar melambai disi BN kesayangannya

Hafifi Borhan El Said said...

is u a muslim?

gamepoint amd said...

tak usoh le sebab politik kite nk bgadoh. haiyo

naim said...

salam

bagus lah, dengan sikap anda, membuat anak2 muda muak dgn umno.

tergamak hina ulama.

kesian~

ingat!

Islam pasti menang di malaysia.

Anonymous said...

Ulamak kejadahnye?ulamak sesat ada le..

Anonymous said...

wah, BN peneman Nizar rupanya hihihi

Anonymous said...

DS Nizar bersama BN hahaha

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA