networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Friday, June 22, 2012

Koleksi Gambar Member Adam Adli yang Berperangai Terok...

Adam Adli mahasiswa UPSI yang digantung telah dibenarkan oleh Mahkamah Tinggi (Bahagian Rayuan dan Kuasa-Kuasa Khas) untuk mencabar keputusan Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) yang mengantung pengajiannya 3 Semester.

Kalau dah Mahkamah Tinggi benarkan tu bermakna permohonannya relevan. Itu aku tak nak usik kerana Kerajaan Malaysia juga menjamin hak seseorang Rakyat untuk dibela dan mempertahankan haknya. Dengan kebenaran permohonan ini, maka ia merupakan satu lagi petanda bahawa negara Malaysia ini bukanlah sebuah negara yang kejam sehingga tidak membenarkan rakyatnya membela diri.

Di sini aku nak kongsi sedikit gambar yang mana kita mungkin tidak ketahui dengan siapa Adam Adli berkawan sehingga menyebabkannya biadap dengan menurunkan gambar Perdana Menteri Malaysia..apa ada hal..sorang turun bendera..berjuta lagi akan naikkan bendera.

Jangan KUTUK..cepat-cepat TAUBAT...boleh masuk PAS dan FITNAH UMNO.
Phewiiitttt...minah hisap rokok..aksi ini dirakam ketika Adam Adli dan gengnya
berkempen sambil belajar di Dataran Merdeka...
aksi ganas ini hanya terdapat di Kem Adam Adli sahaja...
Inilah pejuangan Anak Muda...kikiki
Kepala I peninglah..tolong picitkan..
Sijambu Adam Adli
Mahasiswa naik Seh bila Anwar tengok mereka membebel
Ankat tangan ramai..ramai..1.2.3 'klik' amek gambar

Orang Upahan ni utk berlakon...kikiki
Hok yang ini sekadar Hiase...kiiki
HE : betul kata orang..berkawan dengan penjual minyak wangi maka wangilah kita..kalau berkawan dengan orang yang berperangan teruk maka teruklah perangai kita...gobloks...

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA