networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Friday, June 15, 2012

Mahasiswa Pro Pembangkang Mempertikaikan Tindakan Sultan..

Puak Pakatan haram memang macam ni ey?suka cetuskan huru-hara. Terkini, dilaporkan seorang mahasiswa Universiti Malaya yang sedang manjalani hukuman gantung pengajian 1 semester telah bertindak seperti ayahandanya Nizar dengan mempertikaikan lagi krisis yang telah dilakukan oleh Nizar iaitu mempertikaikan kenyataan Sultan supaya rakyatnya meminta maaf apabila melakukan kesilapan..

Bagaimana acuan begitulah kuihnya...Budak mangkok ni cuba mempertikaikan teguran Sultan supaya memohon maaf kepada rakyat atas kebiadapan rakyat. Apa salahnya minta maaf?jatuh hukum haram ke kalau minta maaf?

Nak samakan dengan rakyat Britain, kata Queen Elizabeth tu tak pernah suruh rakyatnya minta maaf kerana rakyat mengkritiknya boros...kau pernah pergi Britain meh..berapa lama meh??kalau rakyat Britain bagus kenapa mereka lakukan rusuhan di LONDON meh???

Hello....dia agama apa? Islam tak kata haram pun minta maaf..malah digalakkan lagi...

Oklah kata Queen Elizabeth tu bagus...kenapa tak bandingkan dengan DS Najib dan Isteri yang dikutuk dan di fitnah oleh puak pembangkang langsung tidak melenting. 

Bila sibodoh dengan sibodoh bersuara maka akan jadi bodoh kuasa dua...Gua anak jati Johor tak pernah samakan Sultan atau Sistem Kesultanan di Malaysia dengan Allah S.W.T..jangan sesuka hati membuat spekulasi kata rakyat Johor Bodoh anggap Sultan sama dengan Allah S.W.T...kami masih ada agama...

untuk makluman semua, Haziq Abdul Aziz ini pernah mengeluarkan kenyataan di akhbar bahawa akan menghantar wakil Mahasiswa bertanding PRU untuk mewakili Pakatan Rakyat atau Bebas. Asalkan matlamat mereka ialang menentang BN...

Haziq Abdul Aziz berkata, pihaknya akan menurunkan wakil mereka sama ada sebagai calon Bebas ataupun bertanding atas tiket mana-mana parti komponen Pakatan Rakyat (PR). 
Katanya, pihaknya akan mengadakan perundingan parti-parti politik, tetapi bukan dengan Barisan Nasional (BN). 
"Kami akan menentang BN," katanya lagi. -SUMBER



Belom lagi mampu untuk mengundi..sudah banyak bising..tapi apa yang menarik tentang manusia bernama HAZIQ ABD AZIZ ini pemikirannya sama seperti NIZAR JAMALUDDIN..









Lihat Pendedahan yang telah dibuat oleh Blogger MDO 

HE : puak pembangkang memang mcm ni...nak berbakti kepada rakyat jauh sekali..menghuru-harakan rakyat melalui Twitter tahulah....cukup2lah puak pembangkang....tolong jangan mainkan sensitiviti negara kita...kalau tak suka negara ini..sila tukar kerakyatan...Walaupun kenyataan Budak bengong ni tak ada tertulis Sultan Johor tp gua tahu siapa yang dimaksudkan...


"Sekilas Air Di Laut Sudahku Tahu Jantan Betinanya.."

2 comments:

Anonymous said...

budak ni tak tau erti 'RAJA DAN KERAJAAN MELAYU " kot. buta sejarah

Anonymous said...

dasar anak haram..mmg mcm tu,ckp ikut sedap mulut ja..berani dlm internet je..pastu bila kena tangkap,cakap org ceroboh akaun..

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA