networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Wednesday, June 27, 2012

Panas!!! Mahasiswa Lebih Rela Jumpa @Khairykj berbanding @rafiziramli?

3000 orang mahasiswa hadir mendengar Rafizi membebel
Malam semalam telah berlangsungnya satu pertemuan mahasiswa UPSI bersama Rafizi Ramli di sebuah bistro berhampiran kolej kediaman UPSI. Aku dimaklumkan seramai 3000 orang mahasiswa UPSI berduyun-duyun hadir semata-mata mahu berjumpa idola mereka siRafizi. 

Berdasarkan jumlah kehadiran ini, ternyata mahasiswa UPSI lebih rela pulang kerumah untuk cuti semester bersama keluarga tercinta daripada menghadap muka Rafizi. Turut hadir bersama ikon mahasewel, Adam Adli. Kehadirannya juga tidak mampu menarik seramai mungkin mahasiswa UPSI mendengar Rafizi membebel. 

Mengikut perkiraan aku, seramai 30 orang yang hadir. Itu pun aku anggarkan paling tinggi..kalau ikut kiraan tepat tak sampai pun.

Rafizi yang sebelum ini telah melepaskan jawatannya sebagai Pengarah Eksekutif di Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor dengan alasan mahu banyak berehat sanggup memenatkan diri berjumpa berjuta lemon mahasiswa di UPSI. Sungguh besar pengorbanan Rafizi malam tadi.

Orang kata seteru Rafizi ialah Khairy Jamaluddin...

Pada 18 Jun yang lalu, KJ juga ada mengadakan suatu pertemuan bersama mahasiswa UiTM di Khulafa Bistro. Rafizi seharusnya jeles apabila melihat populariti KJ lebih hebat daripadanya. Anggaran aku seramai 100 orang mahasiswa hadir berbanding Rafizi yang mencatatkan kehadiran seramai 3000 orang mahasiswa UPSI.



SUMBER : LENSALOKA

HE : aku yakin populariti KJ lebih hebat daripada Rafizi 'Lembu'..aku dengar Mahasiswa UPSI jeles dengan Mahasiswa UiTM kerana KJ tak turun jumpa student UPSI..bolehlah KJ semak jadual untuk meluangkan masa bersama mahasiswa UPSI pula...kikiki

1 comment:

Anonymous said...

maaf..
ceritanya begini..
upsi mengadakan program yg wajib dihadiri pada malam tersebut..
dan pengungumam dibuat setelah pihak upsi mengetahui kedatangan saudara rafizi..
sy turut hadir dan bertanyakan soklan mengenai releven or not mansuh ptptn...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA