networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Tuesday, June 12, 2012

Tak Percaya Video Wanita Disumpah Kerana Curang..Kenapa?

gambaran mengatakan wanita disumpah kerana zina


Aku perhatikan sejak kebelakangan ini ramai blogger memainkan sedutan video yang menunjukkan imej seakan perempuan tengah merangkak. Ramai juga mengatakan ini adalah sumpahan oleh seorang suami yang kecewa apabila mendapat tahu isterinya berzina. 

Jika benar cerita ini, keluarkanlah kenyataan sisuami yang mengatakan dia yang sumpah isterinya. Kenapa tidak keluarkan rakaman tersebut? 

Si perempuan yang berzina sudah disumpah jadi batu..ke mana pasangan zina muhsan ni? Lari ke lelaki tu?

Oklah kita ambil kaedah sains..cuba scan sket apa yang ada dalam batu tu..

Pelislah jangan mudah sangat percaya dengan Mitos cerita karut marut ni.janganlah jadi macam puak PASNgok..semua masalah berlaku dalam dunia ni nak salahkan UMNO...heran aku...kata masuk syurga tapi macam ni perangai orang ahli syurga versi PASNgok...

Aku malas nak menulis panjang..jom tengok gambar di bawah..tak ada ke nak kata disumpah juga??..ni semua kejadian Allah S.W.T lah wey...



5 comments:

Anonymous said...

Salam,

video tu sebenarnya dicipta untuk memberi pengajaran kepada semua.

Kerana sejak kebelakangan ini, terdapat banyak kes anak-anak muda yang membuat maksiat di hutan termasuk kebun kelapa sawit.

mya said...

stju ngan admin..2 hanyalah satu kebetulan n kejadian alam shj..x lebih dr 2..sebnrnya bnyk batu2,pokok2,pulau2 dsb di dunia ni yang punya bntk seakan2 mnsia n haiwan..xkan nak kate semua 2 kena sumpah plk kn..hehe...
http://myaxander.blogspot.com/

Harapan Esok said...

ok..tu pendapat ko..persoalan aku vid tu rekaan atau benar2 jd?atau mitos?

Bro Becx said...

sudah aku katakan tadi..

Video ini dicipta untuk memberi pengajaran.

Jika dicipta pastilah rekaan..

TAPI! untuk pengajaran.

brobecx.

Anonymous said...

memang e2 suma rekaan shj,perkara ini berlaku berdekatan dengan tempat tinggal saya,di Paloh Kluang,Johor.Itu adalah rekaan manusia,telah dibuktikan patung itu direka oleh seseorang dan patung itu telah pun dimusnahkan oleh pihak pentadbiran ladang tersebut.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA