networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Sunday, July 8, 2012

6 Langkah bukti PAS itu ANJING...Serius tak tipu!!!


Malam ni aku malas nak tulis artikel berat...cukuplah sekadar aku nak ajar korang satu trick..Trick ni namanya bagaimana nak membuktikan PAS itu ANJING...

Langkah Pertama :
Buka aplikasi internet...

Langkah Kedua :
Masuk ke link https://www.google.com.my/

Langkah Ketiga : 
Masuk ke Link Google Translate di http://translate.google.com.my/?hl=en&tab=wT

Langkah Keempat :
Tukarkan bahasa asal kepada CROATIAN

Langkah Kelima :
Tukarkan bahasa yang hendak di TRANSLATE kepda MALAY

Langkah Keenam :
Taip PAS dan anda akan dapat hasilnya ANJING..nak mudah klik http://translate.google.com.my/?hl=en&tab=wT#hr|ms|pas

HE : lucu tak??kikiki


Hiase...nak tahu cerita Kereta Klik [SINI]

1 comment:

Pedang Sibuti said...

Mohon pautkan link kami dari Sarawak tuan. sibuti-selamanya.blogspot.com

Terima kasih

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA