networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Sunday, July 1, 2012

Ahlol PAS pun Amal Tabiat MEMBIDA..Memalukan!!!


Fullamak..tempoh hari Ahlol PASngok telah menggadaikan gambar pemimpin-pemimpin 'Pemegang Kunci Syurga' dengan harga mahal berganda. Kejadian dashat ni berlaku di Pasir Puteh, Kelantan. 
Gambar-gambar pemimpin maksum mereka dilelong di atas pentas ceramah dengan harga mencecah ribuan ringgit. Tetapi malangnya rakyat Kelantan tidaklah sebodoh dahulu, gambar yang ingin dilelong pada harga RM1,000 nampaknya tidak mendapat sambutan. -YY

Cara mereka menggadaikan gambar pemimpin kehormat mereka dengan proses pembidaan. Dengan maksud yang lebih mudah, siapa paling tinggi tawar harga akan dapat gambar ni. Aku sebenarnya tak kisah pun mereka nak amalkan proses bidaan ni. Tapi yang membuatkan aku kisah apabila ada ahlol PASngok Nizar pandai-pandai pertikaikan Sultan Johor membida no plat.

Nizar PASngok kata membazir bida ni sebab duit tu boleh bantu orang susah...kikiki

Bila puak mereka amalkan boleh pula. Walaupun matlamat lain. Tapi kata kuncinya Membida. Kecil ke besar ke nilainya tetap BIDA jugakan..

Samalah kalau mencuri. KAlau curi seposen pun mencuri. Kalau curi Sejuta pun tetap kategori mencuri. Ke aku salah??kikiki

Aku tahu ramai puak setan akan meroyan bila aku cerita kisah ini. Mereka kata aku ni fitnah. Oklah..aku malas nak cerita panjang..saksikan VIDEO BIDA MEMBIDA yang diamalkan Ahlol PAS...


Aik..Hasil tabung kutipan TIN MILO tak cukup lagi ke sampai sanggup BIDA..MEMBIDA ni...kikiki
TAHNIAH KCW MEMBONGKAR
AMALAN BIDA MEMBIDA NI...
HE : Duit hasil bidaan no Plat Sultan Johor akan kembali kepada rakyat. Tapi duit hasil bidaan mereka hanya Ahlol PAS sahaja yang dapat. ini tidak adil..tidak adil...nak sedapkan cerita..maka mereka berjanji langit dan bumi..maka kuarlah kenyataan PTPTN Percuma, Royalti Minyak Percuma...kikiki

PTPTN percuma pakai duit PETRONAS...
Royalti Minyak pakai duit PETRONAS...
TOL percuma pakai duit PETRONAS...
MINYAK TURUN HARGA pakai duit PETRONAS...
macam PETRONAS bapak dia yang punya....
tahu nak hasil tapi orang yang kerja di PETRONAS macam nak mampos...
gilo sesat..

3 comments:

PAS tak suka ABBY said...

ABBY tak sedia nak sign borang PAS..aku selaku penyokong PAS pun tak setuju tindakan PAS yang nampak sangat terdesak...

cuba jadi macam UMNO, Awie, Amy Search, Harun Salib Bachik, MUS May, Ibnu Reza dan Afdlin Shauki semua masuk UMNO tampa dipaksa dan digoda...mereka sukarela..tapi ABBY diLawa pun masih tak nak masuk...

Anonymous said...

engkau boleh tak jangan jadi sial. Aku pun PAS juga tapi xbodoh macam engkau yang bernama PAS TAK SUKA ABBY.

engkau kena Ingat Abby kata nak kawin dengan USTAZ PAS. sebab apa dia kata PAS tapi tak kata UMNO?

jawapannya UMNO jahil PAS juga Abby Cari. Undi PAS Masuk Syurga. Jom Pangkah PAS PRU 13 ni!

Anonymous said...

Wei anon 8:02 pukimak. Ko xpayah nak sial ln org la lahanat oii. Ko yg babi. Mak bapak ko pn babi n anjing. Ko xpayah nk bangga2kn sgt pasal pas la lahanat. Aku pn ahli pas gak tp aku bukan anak haram mcm ko yg xsedar diri. Ko ckp umno jahil n mcm2. Tp pas apa plak? Dato dr hassan ali nk mencegah arak, judi, maksiat, dan yg paling besar murtad di kalangan org2 islam di selangor tp kena pecat so apa yg pas buat?? Pas islam ker mcm tu? Bangsat ko ni ko tau pandai ckp tp xguna otak. Ni yg dikatakn bodo xblh di ajo, pandai x blh di ikut. Ko kalu stakat br2 nk join pas baik ko g berambos jauh2 la jgn masuk dlm ni. Aku ahli pas dr tahun 1994 so aku tau mcm2 pasal pas jahanam ni.!!!

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA