networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Tuesday, July 10, 2012

AnuWar Perosak!!! '@shukri_rembau rosak kerana pembangkang.' -kata Ayah


REMBAU 9 Julai - ''Saya tidak pernah mengajar anak berlaku biadab kepada sultan, raja mahupun orang Melayu." 
Itulah luahan seorang bapa, Kamarudin Mahmod, 58 yang kesal dengan pengaruh pembangkang sehingga anaknya, Setiausaha Media Solodariti Mahasiswa Melayu (SMM), Ahmad Shukri, 22 sanggup menghina Sultan Ibrahim Sultan Iskandar dan rakyat Johor. 
''Parti pembangkang yang telah merosakkan masa hadapan anak Melayu, termasuk anak saya sendiri. Saya kesal dan tidak akan memaafkan mereka sampai hari akhirat. 
''Anak saya ada potensi kerana kakak dan adiknya berjaya, tetapi pembangkang telah merosakkan masa hadapan anak saya," katanya ketika ditemui Utusan Malaysia di rumahnya di sini hari ini. 
Akhbar hari ini melaporkan Pertubuhan Penyatuan Pembelaan Melayu Malaysia (PPPMM) membuat laporan polis ke atas Ahmad Shukri berikutan tulisannya dalam Facebook dan Twitter di www.facebook.com/ahmadshukri.kamarudin dan twitter.com/ shukri_rembau yang menghina Sultan Johor. -Utusan
Mungkin anda tertanya-tanya..apa yang budak derhaka ni telah lakukan...ok di sini aku nak kongsi sikit tindakan Shukri yang telah mengecewakan Bapanya...




Azmin Ali ikut Pembangkang..emak dia menangis...Shukri ikut pembangkang Bapanya kecewa...puak pembangkang ni memang suka mengecewakan kedua ibu bapa mereka ek??sapa ajar ni?

kalau tanya Nik Ajis komfem dia akan cari dalil-dalil yang sokong tindakan derhaka kepada ibu bapa...mungkin dia akan kata tak apa derhaka kepada kedua ibu bapa asalkan menentang pemerintah yang kejam dan zalim...macam tu kot...


Lagu Khas untuk Ahmad Shukri


HE : Pulanglah...Pintu Taubat masih terbuka...jangan nanti menyesal tak sudah bila Ayah sudah tiada Shukri...

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA