networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Thursday, July 19, 2012

Blogger TERSOHOR ASPIRASI 'Blog Brader Jai' Hilang!!! Ini mesti Kerja Pro Mahasewel!!!

Blog Brader Jai memang tidak asing lagi dalam dunia blogging Mahasiswa..Blog tersebut terkenal dengan pendedahan dan membogelkan kebodohan mahasewel...Agak sedih bila blog tersohor mahasiswa hilang begitu sahaja..

Adakah kehilangan blog ini berpunca daripada kerja syaitan puak mahasewel yang sudah tidak tahan lagi dengan pendedahan yang dibuat oleh brader jai atau ada perkara lain yang menyebabkan dia memadamkan akaun blognya..

Bagi aku mustahil dia sendiri yang memadam. Takkan blog terkenal dalam jentera Psywar pro Aspirasi Mahasiswa Nasional give up. Serius aku tak pecaya..dia yang aku kenal sangat cekal dan bersemangat dalam dunia blogging..

HE : Sama-sama kita nantikan....come on BRADER JAI...kalau lu kena hack roger gua...gua risau!!!k gua nak tidur...kalau lu baca posting gua..cepat2 kall gua..serius gua risau...

4 comments:

Anonymous said...

kenapa kak? blog brader jai hilang ke?ish3!isya harap blog brader jai dpt kembali.

kalau ada pape maklumat share yer kak.tadi bari kita borak psl blog brader jaikan.

tiba2 hilang.risau ni.mesti pro M yang dengki!

Anonymous said...

kahkahkah..blogger fitnah aspirasi memang layak jadi macam ni!Balasan dunia!

Anonymous said...

kenapa kak? blog brader jai hilang ke?ish3!isya harap blog brader jai dpt kembali.

kalau ada pape maklumat share yer kak.tadi baru kita borak psl blog brader jaikan.

tiba2 hilang.risau ni.mesti pro M yang dengki!

Harapan Esok said...

esok akak kall dia lagi ok...isya jgn risau k!!!

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA