networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Wednesday, July 11, 2012

@realDrMaza gagal dalam cubaan buat tohmahan sesat terhadap Tun Faisal.


Saya mewakili rakan 2 media sosial amat berbangga dengan tindakan Tun Faisal Ismail Aziz dengan mengaitkan DrMAZA.com dengan insiden 'Imam Mahdi' yang mengangkat senjata memerangi pemerintah Muslim di Putrajaya.

Tun telah memperlihatkan tahap pemikiran di kelas tertinggi sekali di dalam UMNO dan memilki ciri-ciri seorang pemimpin yang yang kami semua kehendaki...saya yakin ramai lagi rakan-rakan di dalam UMNO yang sangat berbangga dengan kematangan Tun yang dikasihi...

Kerana Tidak Tahan dikritik Dr Maza terus mengeluarkan FATWA keatas TUN pula..Dr Maza kini jika diperhati sering memberi Pandangan yang berubah - ubah dan lari aliran ASWJ..TUN hanya membangkitkan Pandangan Dr Maza yang menyokong Demonstrasi Menggulingkan Kerajaan dan ini kemungkinan menyebabkan rakyat berani untuk menggulingkan kerajaan sedia ada...

Pandangan saya supaya,Dr Maza harus lebih cermat dalam memberi pandangan kerana ianya sangat memberi kesan pada Agama dan Negara...

Wallahualam..


Memburukkan Imej PAS kerna melaga-lagakan orang lain.
Cuba jadi macam Nik Aziz..zuhud je tak kacau orang...kikiki
HE : Tahniah geng Facebooker...

1 comment:

Anonymous said...

ceh bila pula dr asri kata sokong demonstrasi mengguling kerajaan?

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA