networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, July 1, 2012

GEMPAR!!! Gambar @Khairykj Menunggang Motorsikal tersebar..@AnwarIbrahim & @NajibRazak pun naik motorsikal juga?

Benar kata orang, kalau kita masuk kandang kambing kita mengembek...masuk kandang lembu kita mengembu. Itulah yang seharusnya kita lakukan apabila masuk ke kawasan orang. 

Gambar di bawah ini menunjukkan KJ sedang menunggang motorsikal bersama masyarakat kampung. Tindakan sebegini harus dipuji kerana ianya mampu merapatkan hubungan silaturrahim bersama masyarakat. 

Berdasarkan pakaian KJ dan Masyarakat Kampung, aku dapat rasakan KJ baru pulang dari masjid bersama masyarakat. Macam ini ahlol PASngok masih kata SOKONG UMNO masuk Neraka? Solat Tiang Agama pun ada puak sesat kata UMNO masuk Neraka?




Aku yakin, puak PR akan cakap 'alah..politik mileage je tu'..Anwar ibrahim pun adalah naik motorsikal tetapi dia ditunggang dengan wajahnya macam nampak ketakutan jer...kikiki


Berbeza dengan DS Najib, dia juga dibonceng tapi mukanya lebih ceria daripada Anwar...kikiki


HE : Jangan jadi macam puak pembangkang. Masuk kampung orang tinggalkan persepsi buruk terhadap Kerajaan sedia ada dan berjanji bukan-bukan. Berbeza dengan kepimpinan kerajaan Pusat Malaysia, bila masuk kampung sahaja beri sumbangan dan rapatkan hubungan. Bila puak Pembangkang akui mereka tak mampu lakukan maka mereka akan fitnah kata 'gula-gula pilihan raya'..

6 comments:

Anonymous said...

mantap KJ!

Anonymous said...

mantap NR

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Mantap BN

Harapan Esok said...

http://4.bp.blogspot.com/-aS1REaai93c/T2hg6j1Q4gI/AAAAAAAABsI/khrBVbYPG1Q/s1600/photo-783406.JPG

Anonymous said...

Ayam betelo pon heboh 1 kg...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA