networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, July 8, 2012

KOLEKSI GAMBAR Mahasiswa Tunjuk Tauladan Bersama Masyarakat...

Ketika Hari Perkhemahan Persatuan Unit Bermahasewel di Dataran Merdeka

Info Siswa mengali permasalahan masyarakat di Negeri Sabah...
Bawah ni pun sama...




Ok..aku bagi korang pilih...nak pergi Perkhemahan Unit Bermahasewel atau Sertai Info Siswa???

Aku tahu ramai anak2 muda akan pilih Perkhemahan Unit Beruniform Bermahasewel sebabnya dapat geli-geli hati..lecak basah padahal hujan pun tak turun..salji agaknya...kikiki

Kalau p Info Siswa korang tak dapat apa-apa..penat dan peluh jer...kan..kan..kan...

HE : Sesungguhnya amal kebajikan sebesar zarah pun akan dihitung di akhirat kelak insyaallah.


*INFO TERKINI AMAN KAMPUS di [SINI]

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA