networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Wednesday, July 25, 2012

Komuter tiada cermin sisi masalah besar bagi PKR


Wah pembangkang sekarang ini betul-betul terdesak untuk mencari isu supaya dapat mengutuk dan mencaci kerajaan Pemerintah. Akhbar Suara Keadilan milik PKR pengampu Anwar Ibrahim mempertikaikan kenapa komuter tiada cermin sisi..kahkahkah

Habislah komuter nanti kena tahan bila JPJ buat ROADBLOCK..comfem kerajaan BN kerugian berjuta-juta ringit kerana terpaksa membayar saman JPJ..kalau tak JPJ pun polis trafik akan tahan Komuter yang sedang bergerak kerana tiada CERMIN SISI..

lepas ni apa lagi nak pertikaikan?

Akhbar pengampu PKR tak nak ke pertikaikan kenapa Komuter tak ada ROADTAX..dan tak mustahil bila sudah terdesak mereka akan pertikaikan kenapa komuter tak pakai tayar GETAH...kikikiki
Dari   Pena Minang Return 
Aiceh...Suara Keadilan marah betul dengan Komuter. Kot ye pun marah dengan tindakan KTMB promosi wajah PM kita, janganlah sampai nak fitnah KTMB plak... Tuduh macam-macam, Komuter KTM tak selamatlah, buang duitlah...Yang naik pun geng korang jugak.... 
Depa kata rugi beli komuter sebab tak ada Cermin Sisi...Aih...Yang Kat Jepun (Sisi Kanan Atas) dan Eropah (Sisi Kanan Bawah) dah lama tak ada tu tak jadi masalah pun???
Inilah SUARA KEADILAN... 
Dari pemimpin sampai ke penulisnya.... 
ADIL.... 
Asal boleh nak jatuhkan imej orang...semua boleh. Matlamat menghalalkan cara....
HE : kahkhakah..gelak guling-guling aku..jom sama-sama kita fikikan kenapa KOMUTER tak ada cermin sisi..ini masalah besar bagi cacai anwar ibrahim...k dah..aku nak g solat terawikh.. 

3 comments:

Anonymous said...

sejak bila plak keretapi ada cermin sisi..kalau ada pun bukan pemandu tu leh nampak sampai ke pintu yg paling belakang...yg pasti puak2 PR yg dok bising pasal cermin sisi Komuter tu sebenarnya tak pernah naik komuter..sbb tu BODOH MENGALAHKAN BABI...

Anonymous said...

untuk apa boh crmin sisi? ingat kt jalan raya ka

Anonymous said...

.Kena la buh cermin sisi .. Kot2 nnt komuter nak u turn atau nak potong komuter laen xnmpak belakang .. Kang eksiden plakk .. Mmbazir doit rakyat nak repair komuter .. Jalan komuter kan mcm highway 3 link tuu .. Kahkahkahkah !!!bodo punya pembangkang ! Kahkahkah

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA