networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Thursday, July 26, 2012

Logo Sambutan Kemerdekaan ke-55 Kebangsaan Wajar ditukar..cc @NajibRazak

Aku lihat logo Sambutan Kemerdekaan Ke-55 negara yang telah dibuat agak tidak kreatip. Ini pengakuan aku selaku rakyat Malaysia dan blogger pro gomen.

Kita sudah merdeka selama 55 tahun tapi hasil karya untuk menyambut ulang tahun kemerdekaan negara bagi aku serius tidak kreatip. Jadi di sini aku ingin korang nilai sendiri logo asal dan bandingkan dengan cadangan logo oleh rakyat Malaysia yang prihatin.

Logo asal di bawah ini.


Logo cadangan rakyat di bawah ini. Aku dapat lost logo cadangan ini di FB OH MEDIA


Korang nilai lah sendiri. Kalau aku diberi pilihan maka aku akan pilih logo NO 1. Apa kata anda? mohon tinggalkan komen...masih sempat lagi untuk kita tukar. Jika kerajaan sekarang ini kerajaan memikirkan rakyat maka aku rasa logo tersebut perlu ditukar dengan lebih kreatip.

Aku akui bahawa aku memang tak pandai main Photoshop atau edit segala bagai gambar dan grafik tetapi aku punyai mata untuk nilai tahap estetika sesuatu karya..sekian...

HE : Mohon tinggalkan komentar pilihan anda..tq

3 comments:

HM Production said...

Saya pilih no 4...Terbaek!

Apai said...

logo yg sekarang tu agak pelik skit sbb perkataan erdeka tu sendiri..xpenah pun aku jumpa perkataan tu..sapa2 tau apa maksud erdeka tu??..logo no 1 dan 5 menarik

Anonymous said...

Betul...x lawa.
Logo no 3 atau 7 kreatif.
Tukar tukar tukar tukar!!!

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA