networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Tuesday, July 31, 2012

#MERDEKA55 : Team Abstrax Jingga Tunjuk Mesej Merdeka Gaya Mereka!!!

Selaku blogger suka-suka...aku terlihat suatu video grafiti memaparkan seni abstraksi di atas dinding..bagi aku tindakan mereka ini bagus sebagai seorang seni...

tujuan mereka buat cenggini aku rasa mereka mahu tunjuk rasa protes logo merdeka Rais Yatim ataupun mahu tunjukkan mesej patriotik..tu lantak pilah..asalkan mereka tak ganggu kenteraman awam...tak nyusahkan peniaga berniaga...

jom lihat video berjudul Abstrax Propaganda dari team   Abstrax Jingga...


APABILA ORANG SENI BERSUARA 
banyak cara apabila nak meluahkan apa yang terpendam dalam diri kita ni, macam aku suka bekarya menerusi fotografik dan pameran, disitu aku luahkan dan sampaikan mesej aku, ada orang buat tampal poster secara radikal di dinding2 dengan karya yang menarik agar orang lalu lalang dapat membacanya, ala ala iklan along la, menerusi pertandingan logo yang aku anjurkan adalah salah satu cara lain, bagi ABSTRAX salah sebuah team clothing kawan aku yang juga akan sama SPONSOR CAP kepada pemenang logo merdeka kukubesi bertindak melukis LOGO MERDEKA versi mereka di sungai klang kuala lumpur. 
tanpa fru, tanpa pak polisi , tanpa mengganggu kedai tepi jalan, tanpa ganggu lalu lintas, tanpa pengawasan sb, tanpa terjerit terlolong, tanpa berkhemah berhari2 macam takde rumah.... inilahnya caranya ORANG SENI BERSUARA. AKIL BALIGH 
WE WAR NOT ANT WAR  -Kukubesi Manipulasi

HE : gua sokong perjuangan lu...memang kreatip dan estetika...mantap!!!boleh ajar gua buat grafiti nanti..kikiki

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA