networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Friday, July 13, 2012

"Mufti Perlis..Asri..Bapak Setan..kalau boleh saya pancung je kepalanya" kata Badrul Amin...cc @realDrMAZA

"Mufti Perlis..Asri..Bapak Setan.." kata Badrol Amin
Wah!!!!populariti Dr Asri sejak kebelakangan ini semakin popular apabila dia berhujah dengan Tun Faisal..Apabila sudah kalah maka dia istihar perang dengan UMNO..itu semua perkara biasa bagi puak PAS yang memang benci gila dengan UMNO..UMNO ini ibarat mereka ialah ahli neraka...semua yang UMNO buat pasti ada jer yang tak kena...

Tapi kali ini aku tak nak ulas mengenai isu Dr Asri dengan Tun Faisal..apa yang aku hendak kongsikan di sini ialah Badrul Amin pernah menggelarkan Dr Asri sebagai Bapak Setan..sumpah aku tak fitnah hal ini..bawah ni ada videonya...

Puak pembangkang memang suka melabel orang sesuka hati..dahulu pun masa Anwar di dalam UMNO ada sorang gemok boncet gelarkan dia Anwar Al-Juburi...Malah Dr Asri dahulu masa dia jadi Mufti perlis pun digelar BAPAK SETAN oleh puak pembangkang..mungkin korang akan cakap aku ni fitnah...biasalah..aku ni kan blogger Fitnah..kikiki...

Bila dah kalah maka mereka akan memberi gelaran yang bukan-bukan...jom saksikan video beserta sarikata...


"Islam huru hara sebab 2 tonggak penting ini tidak berfungsi...Ulama' dan Umara... Betul atau tidak? Nabi sebut benda ni...Ulama'...umara....Ulama' kena menyampaikan...kena bercakap...menegur dan sebagainya... 
saudara.. 
mufti Perlis yang gila ni...akan keluarkan satu buku...saya dapat maklumat dia sedang kumpul bahan-bahan nak kata bahawa perjuangan kita dalam parti menentang kerajaan adalah tidak Syarie.. 
tegak bulu roma saya sekarang...saya kalau sebut mufti ni saya nak..kalau boleh saya pancng je kepalanya... 
dia nak kata kita ni yang berceramah tiap hari ni menentang kerajaan ini..haram..kerja kita ni batil..kerja kita ni haram...sampai dia kata dengar Siti Nurhaliza dosa sedikit..dengar ceramah PAS dan Keadilan dosa banyak.. 
Ini Mufti Perlis...ASRI..ini BAPAK SETAN..."-Badrol Amin
See!!! betul tak aku kata...biasalah pembangkang..mereka akan mengutuk sehabis maut jika berada di dalam UMNO..bila bersetubuh dengan mereka maka mereka akan sanjung..

lihat sahaja sekarang ini..Dr Asri kini dilambung tinggi-tinggi oleh PAS..dulu kutuk..sekarang sayang...puncanya kerana bersama UMNO..

HE : aku dengar Dr Asri nak dicalonkan di Parlimen P001 Kawasan Padang Besar, Perlis..patutlah nak cari populariti sekarang ni..kikikiki

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA