networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Friday, July 20, 2012

Ning Baizura pakai tudung difitnah masuk PAS..Meh sini tengok berapa RAMAI ARTIS SOKONG UMNO!!!

Aku heran dengan puak PAS ni. Bila bertudung je terus cakap masuk PAS. Kalau aku malulah jadi orang PAS ni. Dalam Al-Quran tak ada katapun 'Anda akan jadi PAS jika bertudung'..memang sesat puak-puak ni..demi nafsu rakus politik sanggup sebar fitnah Ning Baizura masuk PAS.

Kalau jadi kat diri aku memang aku kata 'SIAL'. Marah tu beb, bila kita berubah bukan kerana PAS tapi kerana ALLAH dan ISLAM..tapi inilah cara mereka berpolitik. 



Mereka akan kata apa sahaja demi mileage politik setan mereka. Kisahnya bermula apabila ada sekor orang PAS ni kata Ning Baizura antara yang artis yang akan masuk PAS. Tapi kenapa EK Ning Baizura kata PAS fitnah dia kata dia masuk PAS?jom kita fikirkan..kikiki

Cara Ning Baizura tweet dah membuktikan yang artis ni menolak kepimpinan pembangkang PAS. PAS sebar Fitnah..macam tu pun ada juga artis nak masuk PAS lagi.

Yang masuk PAS berapa ketol je tapi yang bersama UMNO ramai beb..tak percaya jom tengok gambar bawah


Antara Barisan Artis sokong UMNO.

Agenda Parti FITNAH

PAS FITNAH


ABBY Abadi comfem berbulu je tengok gambar ni..Norman datang saksikan perlawanan bola sepak antara Pemuda UMNO lwn barisan ARTIS MASC malam tadi di padang PKNS..sebut Padang PKNS je kita akan teringat KHALID GAGAP nak musnahkan padang ni untuk dibuat Kondo..kahkahkah..bila dah kantoi maka dia kata masih dalam perbincangan..kikikiki


Gambar di atas ni diambil sebelum perlawanan persahabatan antara Artis MASC menentang Pemuda UMNO bermula.


Gambit pun sokong UMNO? mantap der..lu jangan risau..kisah peribadi lu depa tak kan spin sebab depa kata depa tak serang peribadi..kikiki...

HE : 2 atau 3 kerat masuk PAS heboh sekampung..sanggup buat FITNAH semata-mata mahu tunjukkan yang Artis ramai sokong PAS..ramai lagi lah der ARTIS yang sokong UMNO cuma UMNO tak nak gunakan artis jer...mereka sokong UMNO tak dapat duit pun tapi dapat penat sebab lawan bola..Abby masuk PAS masyuk beb..cakap tah apa2..dapat duit?

Nak tengok gambar berapa ramai artis sokong UMNO jom p : http://lensaloka.blogspot.com/2012/07/perlawanan-persahabatan-bola-sepak.html

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA