networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Tuesday, July 10, 2012

Pakatan Pembangkang itu Kartun Malaysia..

Kalau bukan mengutuk, mengeji dan membangkang bukan pembangkanglah namanya. Di sini aku nak kongsi sikit karya seorang blogger PISTOL NAKAL [SINI] yang dulu aku kata dia bakal bersaing dengan ZUNAR tuh...

Klik untuk Besarkan...
Pada mulanya aku tidak bersetuju kartun ni seolah-olah mengutuk kematian individu yang menyerang JPM tapi setelah aku menghungi Pistol Nakal..baru aku faham mesej yang ingin disampaikan..

PISTOL NAKAL berkata: 
'pembangkang di Malaysia ni memang tak makan saman...ibarat lanun..dia sedar dia tak ada hak tapi dia merompak minda rakyat...dia rompak kepercayaan rakyat...sebab itulah aku guna lanun...pasal tembak pula...bukan tembak PISTOL...tapi balun dan patahkan hujah..Tembak tu bahasa aku..aku kan PISTOL NAKAL...'
HE : Pistol..lu memang Nakal!!!jangan jadi derhaka macam Shukri...

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA