networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Monday, July 30, 2012

Parti SIDE MIRROR kata Kerajaan Ikut Punggung Mereka...tak malu!!!

Serius aku nak muntah bila baca kenyataan yang dikeluakan oleh akhbar macai Keadilan ni. Isunya ialah tukar logo. Mereka terus dengan riaknya mengatakan Kerajaan umumkan tolak logo baru kerana ikut telunjuk Pakatan Rakyat..puih!!!

serius perasan...sebenarnya Kerajaan akur dengan permintaan rakyat bukannya Pakatan Rakyat yang hina lagi jelik tu..suka sangat nak raih mileage percuma. Malulah sikit parti SIDE MIRROR oi!!! 

memang aku akui Rais Yatim ada tersilap fakta dan aku akui ramai pro gomen tak setuju logo itu..mereka tak setuju bukan kerana mereka ni pembangkang tetapi mereka ini prihatin dan pro ISU..bukannya pro PR..kena jelas tu...

aku pun ada tegur Rais Yatim..tapi aku bukan penyokong Parti Side Mirror...

jom tengok betapa riaknya dan pembohongnya macai keadilan daily ni..



Parti SIDE MIRROR

HE : bila kerajaan ikut rakyat depa pula kata kerajaan ikut punggung depa..puih...perasan

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA