networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Friday, July 20, 2012

Pentas Ceramah bukan tempat Nik Abduh Anak Nik Aziz...Ini realiti..



Aku nak hentam pun tak sampai hati lihat video Nik Abduh ni..bagi aku dia tidak layak berceramah..carilah bidang lain yang mampu memberi kerjaya yang lebih baik untuknya.. pergilah berniaga..tak semestinya bapak hebat berpolitik anak juga akan turut hebat...



Berceramah bukan bidang awaklah Nik..apa pun aku ingin ucapkan tahniah atas keberanian kau..selaku penyokong UMNO serius aku tak teruja..yang aku nampak hanya auta you jer..

Kalau perhatikan latar belakang dalam video ni..buat penat je Nik Abduh berucap tapi penyokong dia sendiri tak teruja..aku bercakap berdasarkan fakta..bukannya auta..tak percaya hadamkanlah video tersebut..

HE : aku rasa jika UMNO hantar BATANG PISANG pun Nik Abduh sukar untuk menang...cukup sekadar tu..serius aku dan penyokong PAS tak teruja..betul tak?

1 comment:

Anonymous said...

ya allah ya tuhan ku, kenapa kau maseh menyimpan lagi manusia yang mempermainkan nama mu di dunia ini.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA