networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Tuesday, July 10, 2012

PKR vs Pemuda UMNO...siapa lagi hangat?


Gambar di atas ni diperolehi daripada rakan blogger Pisau.Net. Dia telah membawa pembaca berfikir terhadap beberapa perkara yang sangat penting. Soalan-soalannya pasti sukar dijawab oleh pembangkang atau dengan bahasa lain penyokong totok AnwaalJuburi. 
Agak korang kenapa tak ramai?
A: Menyampah dan boring ,Ayat Sama,Cerita Sama,,berjanji tak tepat
B: Nak tengok Anwar tak payah pi konvensyen,dalam video pun ada.
C: Jeles Tengok Rafizi Bersama Anwar.
D: Takut/Seram di goda Zuraida.
E: Tidoq lagi baguih
D: Semua jawapan diatas.
Kalau soalan ini wajib dijawab, aku yakin ramai akan memilih jawapan D. Hanya puak pembangkang yang sebersalah untuk memilih jawapan mana yang tepat.

Berbeza pula dengan ceramah Pentas Pemuda yang baru sahaja dianjurkan kembali. Lokasi malam tadi di Wangsa Maju. Kalau nak dibanding dengan ceramah Anwar, Pentas Pemuda UMNO anjuran KJ hanya dihadiri 20 orang jer...mana boleh lawan Anwar yang dihadiri 20 ribu lemon...Jom layan gambar..


Gambar selebihnya boleh lihat di Lensaloka [SINI]
Cukup hanya KJ selaku Ketua Pemuda UMNO untuk mengalahkan populariti AnwarAlJuburi. Aku respek KJ dia berhujah tidak ada pun menyerang peribadi Anwar yang kita sedia tahu sangat teruk. Antara yang dibahaskan KJ ialah negara akan bankrup kalau Anwar hendak tunaikan kesemua janji-janji manisnya plus janji-janji sebelum ini. 

Malah tindakan Anwar umumkan bahawa dia akan Pencen jika Pakatan kalah membuatkan dia sendiri tahu dia sudah tidak larat untuk memimpin. Dia mungkin akan pasrah jika usahanya selama ini mewujudkan sentimen membenci Kerajaan tidak berjaya. Apa taknya, bermacam-macam janji telah ditaburkan. Jika rakyat tidak mengundinya maka dia pun akan duduk diam-diam di rumah.

Boleh ke Pakatan menang? itu soalan yang aku yakin korang pun tahu jawapannya. Semestinya tidak!!!

HE :Janji pun dia mungkir inikan pula dia kata hendak pencen..serius aku tak percaya dia akan pencen kalau PR kalah..paling tidak pun dia akan jadi mata-mata satu Pakatan selepas ini...setiap keputusan PR selepas ini harus dapat PERKENAN Anwar jika PRU 13 ni Pakatan kalah dan anwar pencen awal. 'Pakatan tabur janji..BN tunaikan janji' pilih yang mana lebih realistik...

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA