networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Friday, July 6, 2012

PTPTN minta RM3250 : Pusat Akademik Universiti dan PTPTN akan adakan Mesyuarat..TQ @saifuddinabd


Sebelum ini aku telah mendedahlan bahawa graduan kelas pertama telah diminta membayar wang sebanyak RM 3250 kepada PTPTN. Kalau nak tahu selanjutnya klik [SINI].

Kejadian ini berlaku disebuah Universiti yang aku harus rahsiakan kerana aku sudah berjanji dengan infomer yang mengirimkan di email harapanesok@gmail.com

Melalui pengamatan aku, satu pujian harus diberikan kepada Timbalan Menteri Pengajian Tinggi, Saifuddin Abdullah kerana dia sungguh mengambil berat terhadap kebajikan mahasiswa. Malah dia sanggup melayan tweet mahasiswa yang terlibat untuk membantu menyelesaikan masalah ini..macam nilah namanya Menteri...bukan buat akaun twitter tapi bila orang mention tak relpy..bz sgt ler tu..kikiki

Maklumat terkini yang diterima, Pusat Akademik Universiti tu bergegar..kikiki

Akibat daripada tindakan PTPTN yang meminta graduan 1st class membayar RM 3250.00...maka 1 pertemuan akan diadakan antara Pusat Akademik Universiti tu dengan PTPTN...Mesyuarat tersebut akan diadakan 1 atau 2 minggu ni..

HE : eloklah tu bawak bincang...gua kesian nasib mahasiswa sekarang..sudah berjanji kena tunaikan...lantak pi lah nak habiskan 8 semester atau 7 semester....betol tak??kankankan

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA