networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Wednesday, July 4, 2012

Status Facebook Menitis Air Mani..ada benarnya...


Status 'Masa bercinta sibuk menitiskan air mani, bila putus barulah sibuk menitiskan air mata' memang agak melampau. Tapi bagi aku inilah realiti orang muda sekarang yang bercinta kemaruk memberi segala-galanya walaupu hubungan mereka belum sah di sisi Islam.

Aku memandang status ini dari sudut positif. Mungkin wanita ini ingin menyampaikan meseg bahawa janganlah bercinta sampai menggadaikan maruah diri.

Itu semua soal hubungan remaja masa kini. Bila ditanya kepada puak PAS pasti mereka beri alasan UMNO punca gejala tidak sihat ini berlaku. Walhal kalau kita tengok balik di Kelantan dan Kedah yang kononnya 'syurga di Malaysia' mustahil tiada langsung gejala sosial.

Pemimpin PAS sendiri ada masalah seks. Aku tak naklah sebut nama tapi korang faham-faham sendirilah siapa yang kena tangkap di hotel jam 3 pagi...siapa yang kantoi sebilik dengan isteri orang dan siapa yang balon bini orang dalam keretaapi. semuanya puak mereka.

Itu baru puak PAS belum lagi ketua pembangang negara..dah sahih ada video seks pun masih nak nafikan lagi. Yang hairannya boleh pula keluarkan fatewa video hanya besi.

HE : jangan lah kemaruk sangat bercinta sampai tak fikirkan agama..ingat masa depan ingat anak bini...dunia hanya sementara...akhirat tempat kekal abadi..

3 comments:

Anonymous said...

Hurm.. sy hairan la ngn blogger UMNO ni. Korang ni mesti jarang pergi jemaah kt masjid kan? Mesti hati hitam dari dengar ceramah n ilmu agama kan? Sbb diajar oleh pemimpin korang begitu. Hurm.. sbb tu korang suka2 hina ulama. Korang kena ingat. Ulama tu pewaris nabi. UMNO ada ulama ke? N ko ni mesti bila tgk bendera pembangkang rasa nyampah giler. Sama lah masa zaman Rasulullah menakluk kota Mekah dari kafir laknatullah. Bncinya org kafir melihat rombongan Islam masuk ke masjidil haram melakukan tawaf. Korang tak perasan ke yg korang dok marah sgt tu adaalh org seagama? Korang dah lama sangat memerintah. Byk sgt kehancuran yg korang dah buat di bumi Allah ini. Bagi lah peluang kami rakyat jelata ni nak merasa nikmatnya kepimpinan Islam yg diterajui PAS. Bg dorang buktikan dulu. Ni belum bukti dah caci maki. Aku klu tgk puak2 UMNO ni rasa nk lempang je

Anonymous said...

Mmg betullah.... Aku tgk skrg ni para ulamak semuanya dikutuk dan dihina... Dia org x fkr ke bila dia org mati nanti sape yg akn baca talkin kt kubur dia org.... Ulamak ke atau.... Fhm2 jelah......

Anonymous said...

Ulamak pas itu pukimak.. korang taksub.. tu bkn ulamak, tu pukimak semata mata

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA