networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Tuesday, July 31, 2012

Tamparan hebat buat pembangkang bila menuduh UMNO sesat, kafir, sekular..

Aku sendiri memang benci dengan cara politik puak pembangkang yang mengatakan UMNO inilah sebuah parti yang hina dalam dunia. 

Seolah-olah mahu orang lain tahu yang mereka inilah sebaik-baik umat di Malaysia ini. sampai ramai artis yang telah bodoh kerana masuk PAS semata-mata mahu ISLAM...

Semalam aku ada nampak 1 gambar Abby Abadi memegang KAD yang tertulis 'Asal Bukan UMNO (ABU)'...tapi bila aku nak cari semula gambar tu malangnya telah didelete. inilah cara pengislaman PAS yang mana musuh mereka ialah UMNO...haha



No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA