networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Wednesday, July 25, 2012

Tantawi atau Karpal : Siapa yang BERBOHONG?

Tempohari debat antara Ustaz Fathul Bari (UFB) dan Ustaz Nasruddin (UNT) telah berlangsung dalam keadaan panas. Panasnya bukan apa-apapun. Rugi siapa yang tak dapat hadir kerana anda akan dapat melihat bagaimana ahli Syurga PAS menipu semata-mata mahukan tepukan semangat.

Apa tidaknya, UFB berjaya menjerut leher Tantawi yang aku rasa berjaya menunjukkan kebodohan tantawui sigempal mulut  becok ni.


UFB memberi kenyataan bahawa "Karpal Singh berata 'Kalau PAS nak laksanakan hudud, langkah mayat aku dulu..."

"Saya minta kawan saya, Ustaz Fathul Bari update maklumat dia berkaitan dengan Karpal Singh. Karpal Singh kata 'Langkah mayat saya' hok 20 tahun dulu! dan sekarang, dia beritahu dalam konvensyen PR di Pulau Pinang baru-baru ini - Setelah saya berkawan dengan PASm saya tengo HUDUD...masalah HUDUD kita boleh bincang semula...'" kata Tantawi



Tadi Tantawi kata Karpal tolak HUDUD 20 tahun dahulukan..tapi kenapa bila akhbar NST menelefon Karpal dia jawab lain?siapa sebenarnya yang menipu ni...TANTAWI sigemok buncet mulut becok ke yang menipu?

SUMBER
“I will never compromise,” said Karpal in a telephone interview with the New Straits Times. 
“I have always been very public and absolute on my stand to never have hudud implemented in the country... how then can he (Nasrudin) claim such a thing?” said the DAP stalwart, who is well known for his strong opposition to any attempt to introduce Islamic laws in this country. -NST
HE : bila sudah kantoi...puak mereka akan mencari dalih bahawa perbualan telefon itu satu penipuan...haha...kalau kena puak depa, perbualan telefon dikata Konspirasi UMNO, rakaman Video pun konspirasi UMNO...Kalau KARPAL bohong tu tentu arah kerana KARPAL tu kafir...kalau TANTAWI bohong tu nak kata apa  erk?kikiki 

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA