networkedblogs

Bersahabat..

SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

Anwar Perlu 5 Minit Jer Untuk Menipu...

Sunday, July 29, 2012

TERKINI!!! CADANGAN LOGO KEMERDEKAAN KE-55...

Di sini aku nak perkenalkan 1 logo baru cadangan seorang rakyat Malaysia yang prihatin..hasil karya ini lebih elok daripada logo yang sebelum ini...

kalau Rais yatim PRIHATIN dia akan pertimbangkan...

karya blogger 1PELURU...

logo di atas ini bukan hasil cadangan yang pertama..sebelum ini juga ramai rakyat Malaysia yang prihatin telah membuat logo cadangan yang jelas tidak berbayar...

karya rakyat Prihatin
Logo lama di bawah ini...agak-agak #yorais nak dengar tak pandangan aku ni?kikiki



HE : belum sejuk isu logo..keluar pulak lagu kemerdekaan yang tak ada sebut merdeka tu...adoiyai!!

2 comments:

leman decaprio said...

ishkk... terharu gua siot bila blogger top10 pick-up logo gua! :')

Harapan Esok said...

sifu kena hormat...hehe

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA