networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Saturday, July 28, 2012

Ubah Logo, Lirik Kemerdekaan Ke-55..Jangan jadi macam PAS...


Sebelum ini aku memang serius tak puas hari dengan logo sambutan kemerdekaan ke-55 negara. Kalau nak baca rujuk SINI..Logo tersebut memang macam haram J...simple sangat..tukarlah logo tu kalau fikir Kerajaan sekarang ini kerajaan Rakyat..

tak guna dengar suara orang yang dah nak xpired tu..otak dia otak tua..macam dah tak ada darah baru kt Malaysia ni dah untuk buat logo..walaupun bukan situa #yorais yang buat logo ini tapi dia ada akaunabaliti untuk melulus dan mengarahkan logo ini diluluskan..

Janganlah buat logo selera tua macam u tu...aku rasa kalau buat sumbangan ikhlas design logo kemerdekaan pasti ramai yang akan hantar...mereka comfem tak minta duit...mereka rela penat daripada melihat logo selera tua tu dipakai utk kemerdekaan nanti...


Tadi masalah logo yang serius nampak tua. Ini bab lagu pula..aku baca setiap bait lagu ni serius sampai chorus je aku muntah...serius mengampu tahap gila babi..kita kalau dah berbakti kepada rakyat tak perlulah nak mention suruh orang sokong kita #yorais ..apa kelayakan Rais nak cipta lirik untuk lagu kebangsaan?

Lebih baik dia upah M. Nasir atau Aizat ke cipta lirik ni...bukan nk jadi pembangkang...ini lagu kemerdekaan tapi langsung tak ada 1 perkataan pun tulis MERDEKA ke 55...kan haram jadah namanya tu...ni lagu kemerdekaan lah Rais..bukannya projek kempen BN..kalau lagu ni digunakan untuk kempen PRU BN 13 ni serius aku setuju..tapi ni bab patriotiklah rais oi...



Kamonlah Rais kita ini BN..bukannya macam PAS..janganlah jadi macam PAS yang serius tak kreatif dan pemimpin tua gila jawatan sampai nak mampos..harap lepas ni kau berundurlah rais..ramai lagi darah muda BN boleh memimpin..kalau kau rasa nak jadi Ahli Parlimen lagi tu hak kau tapi kalau PM akan datang nak pakai kau sebagai menteri aku kata 'cukup-cukuplah'

logo PAS tak kreatif langsung...
HE : BN bukan macam PAS..kita harus lebih kreatif dari PAS!!!!ubah Logo....ubah lirik..

2 comments:

YY said...

Hahahaha.... logo PAS tu memang mcm haram jadah!

Harapan Esok said...

sbb tu PAS tak berani bersuara...haha

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA