networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Sunday, July 22, 2012

USTAZAH JANDA EKSPRES : SAH!!! senarai nama Sijanda ABBY ABADI sudah ada di 'SANA'!!!

Comfem sesat Abby jika dia percaya nama dia akan berada di Syurga dengan hanya mengisi borang PAS. Apa yang diajar oleh PAS membuktikan kehadiran Abby dalam PAS hanya meningkatkan milage Politik PAS sahaja...

Tujuan PAS anjurkan sedikit majlis adalah untuk mengiktiraf Ahli Syorga PAS yang baru iaitu Abby Abadi. Maka sidungu seperti Abby pun merabanlah dengan berkata: 

“Saya tak hantar borang bersama dengan parti, nanti bila saya “disana” saya disoal kata memperjuangkan agama dan takut nama saya tak tersenarai, jadi saya termimpi-mimpi dengan keadaan itu, dan saya rasa sangat bersyukur hari ini saya dapat menjalankan tanggungjawab saya sebagai seorang muslimah yang beragama Islam”. Katanya. 


Pengakuan Abby dipetik dari blog gelombangkick: 
“Bukan saya tak nak masuk dari awal, tapi banyak perkara yang saya perlu fikirkan dan saya nak orang lain tahu bahawa agama dan politik memang tidak dapat dipisahkan. Lagipun hadirnya saya malam ini untuk menjadi ahli pas secara rasmi sebab tak nak pemimpin parti tidak berkesempatan melihat saya menjadi ahli,

“Saya tak hantar borang bersama dengan parti, nanti bila saya “disana” saya disoal kata memperjuangkan agama dan takut nama saya tak tersenarai, jadi saya termimpi-mimpi dengan keadaan itu, dan saya rasa sangat bersyukur hari ini saya dapat menjalankan tanggungjawab saya sebagai seorang muslimah yang beragama Islam”. Katanya. 
Namun itu semua tidak menjadi satu hal yang besar untuk diperkatakan, melainkan merasa kesal dengan pentarbiahan Pas apabila tindakan dua anggota Unit Amal yang secara kasar telah menghalau seorang fakir miskin (berkemungkinan cacat) yang niatnya mungkin cuma ingin berkongsi rezeki di pentas yang sama sepertimana Pas menuba rezeki. 
Dapat disaksikan pada rakaman video dibawah seorang lelaki yang dipercayai daif berlalu pergi dengan riak wajah yang terlalu duka beriring tadahan tangan yang hampa. Sangat menyedihkan hal seperti ini berlaku didalam majlis parti yang memperjuangkan Islam dan melaung-laungkan retorik berkebajikan, jika kedaifan didepan mata pun tidak dipedulikan apatah lagi kedaifan yang berada jauh nun disana, renung-renungkanlah Anda Mampu Mengubahnya.....


Di sini aku nak kongsi sedikit tentang isu yang sedang hangat diperkatakan iaitu USTAZAH EKSPRESS..Ustaz Kazim memang tidak menyebut ABBY ABADI tapi bagi aku is sesuai deigunakan dalam konteks masalah ini...jom lihat


HE : Ustazah Mashitah Ibrahim dihina dengan berbagai tohmahan sesat..Abby yang tah apa2 dijulang gila babi...ini semua kerana POLITIK PAS...tidak pilih PAS maka tempat anda neraka..kahkahkah!!!Neraka jahanam tu...bapak syaitan pun kalah tau tempat korang yang tak sokong PAS...betapa hinanya korang kalau tak sokong PAS...nak syurga sertai ABBY...Orang FAKIR tolak tepi!!!Abby sijanda dijulang!!!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA