networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Tuesday, July 10, 2012

Video LIVE Insiden Ceroboh Jabatan Perdana Menteri..Al-fatihah...Tutup Cerita...

Aku faham mungkin ada pihak yang menyalahkan Arwah..ada yang kata good very good...mungkin juga ada yang mempertikaikan kenapa Polis menembak mangsa...

Bagi aku kes ini tak perlu dipanjangkan..biarlah ianya menjadi lipatan sejarah di Jabatan Perdana Menteri..Cuma pihak kerajaan harus mencari jalan supaya kes ini tidak berulang lagi...

Janganlah kutuk arwah....dia sudah dapat pembalasan akibat perbuatannya yang tidak rasional...kalau puak pembangkang nak jadikan benda ni sebagai alat utk raih politik mileage mmg buduhlah...

cukup-cukuplah beri gelaran ninja, lanun dan sebagainya...dia sudah meninggal...banyak lagi benda lain yang berfaedah untuk kita semburkan..




Untuk cerita Penuh baca [SINI]

HE : Al-Fatihah kepada allahyarham...

dari korang kutuk arwah baik ko tanya kepada Nik Aziz...bila nak letak jawatan...dah tua-tua pun masih nak memimpin...nilah balasan Allah S.W.T kepada orang yang suatu ketika dahulu menyeru Tun M letak jawatan tetapi sampai hari ini dia pula gila kuasa DUNIAWI...


dah tua-tua masih nak memimpin...rakyat sendiri hidup daif nak kutuk kepimpinan orang lain pulak!!!sumpah aku tak tipu rakyat bawah pimpinan Nik Aziz daif...tak percaya pergi [SINI]



3 comments:

panjang akal said...

kau pun sama jugak , kutuk orang XD

Anonymous said...

alhamdulillah diorg mati..aku suka

Anonymous said...

Opening memang wa respek, bijak. Tapi, tang kutuk orang tua suruh letak jawatan, gua pening. Lu, PAS, UMNO, DAP, PKR, BN sama aje ngok, kutuk sana, kutuk sini. Apa faedah la, dol?

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA