networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Friday, July 27, 2012

VIDEO Polis kejar penjenayah yang tak reti tengok CERMIN SISI!!! Macai PKR ke ni?!!!


Sebelum ini aku ada dedahkan 'kebodohan' akhbar Macai PKR Suara Keadilan yang mempertikaikan kenapa KOMUTER tiada cermin sisi SINI. Ni dia bukti bahawa penjenayah yang tak reti tengok cermin sisi..depa tak tahu ke yang polis kejar atau buat-buat tak tahu?

Komuter yang tak patut ada cermin SISI dipertikaikan..tapi kenapa mereka tak nak spin cerita penjenayah tak tengok cermin sisi apabila dikejar polis?

Inilah sikap pembangkang..benda yang tk patut pun sanggup SPIN semata-mata mahu salahkan kerajaan.




HE : moralnya kalau dah keras kepala macam macai pembangkang..ada cermin sisi pun tak guna juga...PKR parti cermin sisi...kikiki

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA