networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Wednesday, August 22, 2012

4 Gambar Kelibat Nenek Kebayan di Jalan Gemilang, #BatuPahat.

Gambar ini aku dapat dari seorang kenalan di Batu Pahat..Dia memberikan aku 1 CD yang mengandungi gambar seorang nenek kebayan yang tidak mempunyai wajah di siang hari.

Kata Karpal Sabu Singh (bukan nama sebenar), gambar ini dirakam ketika dia mencuba kamera yang baru sahaja dibeli di sebuah kedai foto di daerah Batu Pahat.

Ketika mengambil gambar, dia langsung tidak perasan kewujudan nenek kebayan tersebut. gambar yang diambil menampakkan satu makhluk yang menyerupai seorang wanita yang tidak mempunyai wajah. Kedudukan nenek kebayan tersebut  seakan sedang duduk di atas sebuah kerusi yang mana wajah dan kakinya tidak kelihatan.

Apabila dia berhenti 'ngeteh' (bahasa jawa untuk minum), dia membelek hasil gambar yang telah diambilnya dan terperasan ada satu imej gambar tersebut. Perkara yang menghairankannya, ketika dia melalui jalan itu, dia langsung tidak nampak seorang pun di laluan itu.

Saksikan gambar dibawah...







HE : dalam CD itu juga dia ada bagi aku satu salinan video yang merakamkan hantu polong cina di tepi jalan..nantikan video tersebut sedikit masa lagi....

1 comment:

Anonymous said...

gambar kecik sangat. entah2 orang tua mana tengah petik pucuk paku.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA