networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Wednesday, August 15, 2012

Abby kantol menipu kata tak minat Politik..

Sudah keturunan puak PAS bercakap pusing2..bila dalam UMNO semuanya hina dan jijik..bila orang yang dikutuk dulu sertai perjuangan mereka maka mereka akan jilat ludah mereka dan akan mengampu sehabis-habisnya...

dahulupun anwar digelar Al juburi..bila anwar sudah keluar dari UMNO dan serta perjuangan PR maka mereka akan sanjung ibarat dewa besar....

bukan itu sahaja..malah banyak lagi..salah satunya masihkah anda ingat harakah akhbar PAS mengatakan Undi Anwar ibrat tempah pintu neraka (lebih kurang mcm tu bunyinya)?so fikir-fikirkalah budaya orang PAS ni...

Ini pula kes abby...dia kata dulu dia tak minat politik..datang sebab nak dapat ilmu dan kongsi pengalaman hijrah...

lihat pengakuan dia dibawah ini...

sekarang lain pula jadinya..asalkan bukan UMNO ABU tu bukan politik ke abby oi...ke ko dah kena mandrem atau ko tak sedar yang ko pegang kertas politik tu???kahkahkah...

tak guna hijrah kalau munafik....


HE : ala ABU tu bukannya politik..itu hanya ejaan..bukan PASlah kalau cakap tak berbelit...kikiki

3 comments:

Anonymous said...

naik menyampah aku tgk minah nie skg...dh x laku mcm2 la dia buat bg naik kn nama dia blk..ramai lg yg dh berhijrah abby oii..tp ko tuh menunjuk2..kalu btul nk berubah diam2 pegi la belajar..bkn mcm ni cara nye..bodoh btl..

Anonymous said...

riak

Anonymous said...

Dari artis menjadi politikus.. hijrah le tuu... prepare for disaster... hehe...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA