networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Thursday, August 9, 2012

Baskin Robbins 1 Malaysia (BR1M) Percuma..Bukan Azmin ok!!!

Suasana ketika agihan Baskin Robbin 1 Malaysia (BR1M) percuma
di Alamanda Putrajaya malam tadi...hebat penangan BR1M
Wah semalam ramai gila orang beratur nak dapatkan 1 skop aiskrim Baskin Robbin percuma. Pemberian aiskrim Baskin Robbin 1 Malaysia (BR1M) percuma ini diberikan atas menghargai sumbangan Datuk lee Chong Wei biarpun tidak dapat Emas...

yang penting usaha..betul tak..kalau korang nak tahu sumbangan BR1M ni adalah inisiatif Media Prima Bhd. Aku pun tak dapat merasa sebab terlupa malam semalam tarikh pemberian BR1M percuma ni...

tapi tak apa..aku pun tak minat makan Aiskrim ni...kiranya samalah dengan Azmin..dia pun tak suka makan Aiskrim...

aku tak kaya nak bagi orang makan Aiskrim..mungkin Azmin boleh bagi aiskrim kot..diakan kayer...ada perrari merah..kikiki

HE : Hebat penangan BR1M...bagi aiskrim percuma tu..azmin pn kalah mcm ni..kikiki

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA