networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Friday, August 10, 2012

Blog Harapan Esok sudah ada Twitter!!! @HarapanEsok

https://twitter.com/HarapanEsok

Memandangkan terlalu ramai rakan blogger menyeru aku membuka akaun twitter maka aku dengan rendah dirinya ingin merasmikan bahawa blog aku sudah ada Twitter!!! ini linknya @HarapanEsok ...Free je untuk follow...

kikiki... 

bunyi lucukan..tetapi inilah realiti yang harus aku terima...

perasmian pecah tanah twitter ni membuktikan aku seorang twitter!!!kikiki

selain dari ada akaun ini aku juga salah seorang CEO dalam FB AntiBersih...bagaimana aku boleh jadi CEO..sebabnya aku yang lantik diri aku sendiri..kahkahkah

HE : pecah tanah ini tak perlu buat organisasi pun..aku juga tak memerlukan bajet untuk pecah tanah...untuk membangunkan lebuhraya twitter ni aku perlu rembat duit rakyat!!!kahkahkah..sory aku tak ada modal nak sewa bajak utk buat perasmian pecah tanah!!!

2 comments:

sangkakala said...

salam..mohon pautkan blog saya dalam blog tuan..blog tuan saya dah pautkan dalam blog saya juga t.k http://sangkakalajari9.blogspot.com

Harapan Esok said...

sudah dilinkkan bos...mohon pautkan juga blog HE

http://harapan-esok.blogspot.com/

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA