networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Tuesday, August 28, 2012

Blogger Pembangkang Hina Rakyat Makan Biskut...

Inilah level puak pembangkang, benda tak ada isu pun hendak spin supaya boleh jadikan isu..Blogger bengong asuhan pembangkang kali ini seharusnya malu kerana cubaannya mentertawakan rakyat yang menerima biskut sumbangan DS Najib.

Kalau ikut logik akal yang waras, salah ke makan BISKUT?salah ke PM kita beri BISKUT?

aku yakin yang kata salah itu hanya puak macai belaan pembangkang sahaja...

bila Najib buat rumah terbuka depa fitnah kata Najib buat tu semua duit rakyat...betul meh duit rakyat?kalau betul pun mereka hanya akan pertikaikan bila BN buat..tetapi bila Nuar jubor buat hari terbuka depa tak akan kata duit rakyat..malah depa akan puji kata biarpun nuar hanya bergajikan RM 1 hasil jadi punaisehat ekonomi dia mampu membuat rumah terbuka...kikiki

jom baca pendedahan bodoh macai asuhan Pakatan ni..serius aku nak muntah membaca:

Katanya jumlah pengunjung yang menghadiri rumah terbuka PM di Parlimen Pekan siang tadi mencatat rekod baru lebih 80,000 orang, berbanding kira-kira 50,000 orang sebelum ini. 
Antara tetamu kenamaan yang hadir pada majlis rumah terbuka ini – Tengku Mahkota Pahang, Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah, MB Pahang, Datuk Seri Adnan Yaakob serta menteri kabinet dan anggota Exco kerajaan negeri. 
Orang ramai yang hadir juga kelihatan membawa pulang 2 tin biskut setiap seorang. Tentu seronok beraya di rumah PM….lepas makan kenyang-kenyang dapat lagi bekalan untuk dibawa pulang biskut 1Malaysia. 
Berapa belanja keraian yang Najib guna? sumber SINI




Bila Kerajaan BN bagi bantuan depa kata gula-gula PRU
Bila Kerajaan BN tak bagi depa kata BN kedekut
Bila Kerajaan anjurkan Rumah terbuka depa kata duit Rakyat
Bila Kerajaan beri sesuatu depa kata memang patut beri sebab duit rakyat...
inilah sifat orang yang gelap hati seperti macai pakatan...

BN bagi Sumbangan depa Hina...depa bagi sumbangan tak berani nak hina..
kalau dah namanya Kawan Syaitan..syaitan juga...

Bantuan BN dihina..Bantuan Syaitan diterima...


HE : kenapa bila sebut pembangkang je pasti kita akan ingat mereka bodoh?kalau salah abaikan..ni pendapat aku...kikiki

*jangan lupa KLIK SINI untuk lihat pendedahan kebodohan macai Pembangkang

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA