networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Tuesday, August 21, 2012

Cerita disebalik PAS dan Parang..

Ini adalah percubaan pertama aku update story melalui aplikasi BlackBerry..

Untuk artikel pertama ini tidak ada apa yang penting ingin aku kongsikan kecuali gambar bendera buruk PAS bersama sebilah parang...

Kalau kita tengok sekali pandang mmg tak nampak apa pun yang peliknya..jika kita nilai mantiknya pasti kita akan beranggapan PAS itu ganas kerana terdapat parang pada bendera PAS..

Aku tak suruh korang percaya..cuma aku ingin sampai mesej dr sudut makna sahaja..jika pendapat kita berbeza jangan marah..anggap je berbeza pendapat dan abaikan je..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA