networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Tuesday, August 14, 2012

Cubaan DAP fitnah MCA kantol lagi!!BANTING masalah BESAR tuh....

Puak DAP Cauvanis kantol lagi dalam cubaan mereka untuk memfitnah MCA. Isunya hanya banting ucapan selamat hari raya oleh TERESAKOK..

tapi isu ni dipandang serius oleh DAP...kahkahkah

mereka kata MCA telah menghalang banting DAP TERESSA KOK..banting mahal tu...maunya lingkup negara jika orang tak nampak muka teresakok...kahkahkah

kononnya mereka mendakwa DAP telah mengantung muka TERESA kok ucap selamat hari raya pada 8 ogos 2012..tetapi MCA jahat telah menutupinya pun muka TERESA pada 11 ogos....mahal tuh gambar teresa...

layan dulu gambar...


kalau macai PAS dan PKR tengok ni comfem mereka percaya bulat2...padahal tarikh tu aku pun boleh buat..sebenarnya mereka sengaja mahu cetuskan ketegangan kaum cina sahaja...itu pun jadi isu ka? kalau ikut logiklah...takkan lah MCA nak gantung banting kendur macam tu...haha...

ingat ni kutiy nuar ke lendut..kahkahkah


Macam mana banting ni boleh kendur?memang agak lucu sandiwara DAP ni...awat dia tak koyakkan terus banting MCA tu?setakat nak kendurkan baik tak payah...

Serius aku tak percaya permainan politik taraf bengong ni...

1) tarikh tu aku pun boleh buat...hanya pakai sopwer PAINT je pon..
2) banting DAP tegang..banting MCA kendur...kenapa yer??mari sama2 kita fikirkan...siapa yang jahat?

HE : haiya...banting pun mau gadoh ka..lu angkat itu banting kecil letak tempat lainlah...tak baik ma...kendurkan banting MCA...ini DAP manyak tipu punya olang...kahkahkah

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA