networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Sunday, August 12, 2012

GAMBAR : Solat Dihadapan Patung dan Bendera PAS memalukan !!!

Solat dihadapan Patung dan Bendera PAS
Kejadian Solat dihadapan Patung dan menghadap Bendera keagungan PAS ini berlaku di Laluan orang ramai di Percint 15, Putrajaya sebentar tadi.

Persoalan yang aku ingin lemparkan:

1) adakah mereka ini mahu menunjuk2 bahawa mereka solat?
2) solat terawikh tersebut dibawah markas PAS Putrajaya..bilangan jemaah yang tak sampai 30 orang rasanya mampu muat di dalam Markas tersebut...
3) agenda mengutip derma untuk apa kalau solat menunjuk2...
4) Majlis Perbadanan Putrajaya senyap je ke?bila peniaga menjaja dan salah paking mereka saman..ni pacak khemah apa cerita?


Menghadap Bendera PAS

Tak Sampai 30 orang..

Markas PAS di tingkat 2 mustahil tak mampu memuatkan jemaah kurang daripada 30 orang?
hidangan makanan...mengganggu pejalan kaki...tak muat ke MARKAS tingkat 2?

Ini pula cara orang UMNO solat

Tempat yang bersih, selesa, tidak menganggu...barulah khusyuk...
HE : Kenapa mereka tak solat di surau..setauh aku Putrajaya banyak Surau dan MASJID...lokasi terdekat Surau di percint 16 yang mana hanya mengambil masa 5 minit pejalanan...berita penuh baca di SINI

8 comments:

Anonymous said...

sengaja buat kontroversi kononnya tak ada masjid dan surau.

mat13 said...

takan lu tak tau bro Imam kat surau tu belum dibabtis oleh nikki azzizz mana bole campur heheheheh

Anonymous said...

Astarfirullah jgn babitkan politik dlm islam..

Anonymous said...

Nik Aziz kt politik ada dlm quaran@islam. ..skg sapa yg Politikkan ISLAM...Wahai Mamat2 kampong.

Anonymous said...

chhooop...
tjuk atas ap?
Solat Dihadapan Patung dan Bendera PAS memalukan...
bute ke ap??
patung tu duduk kat tepi..
pasal solat..
kita boleh solat di mne jua kiter suka..
soal bendera..
itu untuk d jdi kn penghadam d hdpn..
kite org islam jgn memalukn agame sendiri..
kalu yahudi tengok dia org duk ketawa kan kita...
kalu kiter org islam bersatu mcm gagasan PM tu and pasti org yahudi gerun dgn org islam..
stu lgi Allah maha adil,kiter siape untuk menilai kesahihan solat mereka..
aq x sokong mne2 politik..
just open...

Anonymous said...

aku sokong org kt atas...budaya memfitnah skrng semakin menjadi2...
masih lagi guna kepala lutut untuk berfikir.....

Anonymous said...

yang mengambil gambar tu tak solat ke? YANG SEBOK MENGATA OTANG YANG BUAT BAIK. yANG LAGHO TU TAK AMBIL PEDULI. "BERMUHASABAH DIRI".

Anonymous said...

Kepada Tuan Tanah...

Carilah isu yang 'cerdik' skit... yang mencabar minda

Orang sekarang bukan macam dulu, mengadu domba isu seperti ini hanya memalukan islam dan diri anda sendiri

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA