networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Thursday, August 16, 2012

Gempar!! Blogger Pistol Nakal Cabar Zunar Hasilkan Video Raya pulak!!!

Sebelum ini blogger Pistol Nakal telah mengutuk karya Zunar SINI yang menghina bendera Malaysia melalui satiranya. Memang aku tak nafikan Blogger Pitol Nakal suatu hari nanti akan membuatkan Zunar panas punggung dengan kebodohan karya zunar yang serius macam gam****...

Kali ini aku hendak kongsikan satu video Satira Hari Raya yang dihasilkan blogger Pistol Nakal..ini satu cabaran berat untuk pengamal satira pembangkang untuk hasilkan karya yang sama...





HE : Pistol Nakal hasilkan imej satira...Zunar pun boleh lakukan...Pistol Nakal hasilkan Video Raya..Zunar macam mana??apa satira yang dia hendak buat..sama-sama kita nantikan...

1 comment:

Anonymous said...

Blogger ini misti banyak dapat duit raya.Teruskan mengumpat.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA