networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Thursday, August 9, 2012

Gua berbuka Puasa dengan MEMEY..Abby ABDI jangan JELOS...


Petang tadi aku jalan-jalan di sekitar Bukit Bintang nak cari baju raya..maklumlah nak raya katakan..bila aku jalan di hadapan Yayasan Selangor terperasan ramai masyarakat berkumpul di situ..Yayasan Selangor tu..aku fikir ada demo sebab tak puas hati mungkin Yayasan Selangor hendak dijual..muflis??tak mungkin kerana bapak RM seringgitkan pandai jana ekonomik Selangorku...kikiki...selangorku...

Aku pn pegi rapat dan dapat 1 bungkusan yang dalamnya ada nasi baryani..bila aku nak balik terperasan Memey dan Nora Danish..rupanya dia hendak berbuka bersama Datuk Seri Ismail Sabri dan anak-anak yatim..

aku pun ambil gambar Nora Danish dan Memey..aku ingat Abby Abdi je yang boleh makan dengan Memey..aku pun boleh ler ABBY ABDI...kikiki..tak payah peluk pun tak apa..

HE : lihatlah gambar tu..kikiki..jangan jelos..

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA