networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Tuesday, August 7, 2012

Hiasan Buah Imej Wanita Berpurdah

Sungguh kreatif hasil tangan manusia..bayangkan sebiji buah tembikai direka dan diukir boleh menjadi imej seorang wanita berpurdah..memang serius aku cakap memang terbaik dan kreatif...

Kalau dah kreatif tu macam-macam boleh buat..betul kata orang hasil seni boleh dijual makan harga berjuta dolar US...


Agak-agak kalau orang yang buat ukir buah jadi wanita berpurdah ni disuruh reka gambar seperti dibawah ni boleh atau tidak..

nampak berpeluk erat..tapi bukan sahabat...anwar pun tak kenal siapa dipeluk tu..kikiki

Saya Tak Kenal dia...
HE : dunia...dunia...rakan sendiri pun tak mengaku...haha

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA